Hell yeah, eindelijk mijn abonnementen bij Tele2 opgezegd.

• 11 december 2017
  • 10 reacties
  • 293 x bekeken

Reputatie 2
  • Snapt hoe het werkt
  • 14 reacties
Vanaf eind december heb ik gelukkig niets meer met dit bedrijf te maken. Mijn beide abonnementen opgezegd bij deze dieven, want dat zijn het! Onprofessionele zooi. Wil er niets meer mee te maken hebben.

Wil jij lezen hoe het 1e forum eruit zag:
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/onterecht-afgesloten-door-een-niet-werkend-order-management-63542

Alle onnodige pb's via een of andere Maris die niet verder kijkt naar wat er allemaal telefonisch is besproken en vooral geen enkel gevoel in haar donder heeft. Standaard zinnetjes uit de database erbij pakt. That's it!

Hopelijk lezen de hoge pieten van Tele2 dit ook en kunnen ze zowel de opgenomen gesprekken naluisteren en de pb's nazien 😋

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Vanaf eind december heb ik gelukkig niets meer met dit bedrijf te maken. Mijn beide abonnementen opgezegd bij deze dieven, want dat zijn het! Onprofessionele zooi. Wil er niets meer mee te maken hebben.

Wil jij lezen hoe het 1e forum eruit zag:
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/onterecht-afgesloten-door-een-niet-werkend-order-management-63542

Alle onnodige pb's via een of andere Maris die niet verder kijkt naar wat er allemaal telefonisch is besproken en vooral geen enkel gevoel in haar donder heeft. Standaard zinnetjes uit de database erbij pakt. That's it!

Hopelijk lezen de hoge pieten van Tele2 dit ook en kunnen ze zowel de opgenomen gesprekken naluisteren en de pb's nazien 😋
Ik snap wat je bedoelt. Gefeliciteerd met dit resultaat. Dat zal veel geld hebben gekost voor niets. Net als bij mij. Betalen maar niets leveren
Reputatie 2
Ik snap wat je bedoelt. Gefeliciteerd met dit resultaat. Dat zal veel geld hebben gekost voor niets. Net als bij mij. Betalen maar niets leveren Klopt Erik, veel geld en m'n gezondheid. Jammer dit.
Reputatie 2
Schoften zijn het! Elke keer dat ik belde dacht ik; ah volgens mij heb ik nu de juiste aan de telefoon. Deze beloofde me weer van alles en alles zou in orde komen, hou maar op schei maar uit.
1 Grote puinhoop dat bedrijf.!!!!
Reputatie 2
493 klachten bij klacht.nl Dan doe je t echt goed als bedrijf (Y)
Klopt, en dan in de winkel 45 min. rijden merken dat het heel simpel is. Dat al de oplossing daar voor onzin waren en geldklopperij. Nog geen data kunnen gebruiken. Belangrijke zaken in binnenland en buitenland niet kunnen regelen en dat terwijl ik net werkeloos met depressie thuis loop. Het is om gek te worden. Op compensatie hoef ik ook niet te rekenen. Keer op keer werd verteld dat die aanvraag al bij de backoffice lag. Maar de laatste vertelde dat er nooit iets gemeld was. Inmiddels verkeerde dure abonnementen niet kunnen internetten en bellen en als oplossing een onnodige telefoon bij ze gekocht. Een goede telefoon uit het buitenland word niet onder steunt en geld weg, mijn eigen telefoon is niet 4g geschikt en de telefoon en simcard die ik nu heb werkt niet.
Klachten.nl? Die zoek ik morgen op. Bedankt
Reputatie 2
Ja joh, ik werk zelf op een customer care afdeling van een groot bedrijf in NL en geloof me; als dit soort dingen bij ons gebeuren, krijg je of een officiële waarschuwing met een extra training communicatie of je ligt er gewoon uit. Niemand wil toch op klacht.nl staan. Tele2 maakt het kennelijk niet uit hoe de medewerkers beloftes maken aan de telefoon. Elk gesprek kan worden afgeluisterd, maar volgens de medewerkers is dat niet zo. Waarom word er dan überhaupt gezegd dat er bandopnames zijn en dat gesprekken kunnen worden opgenomen. Als puntje bij paaltje komt, zijn er geen gesprekken opgenomen. Uh ja duhhh, snap ik.......als het Tele2 uitkomt wel en anders kennelijk niet. Backoffice? Oh, ik kan de naam Order Management niet meer uit mn strot krijgen. Heeft maanden op de stapel daar gelegen. Weet niet wat ze uitvoeren op die afdeling die voor NIEMAND te bereiken is, maar iig geen oplossingen zoeken voor klanten. Dat is wel duidelijk!
In mijn omgeving is iedereen al weg bij tele2 om dezelfde reden. Mijn abo loopt over enkele maanden af maar ik heb al een nieuw abonnement elders.
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.