beantwoord

Heel matig bereik in huis

  • 20 January 2021
  • 1 reactie
  • 80 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Hoi, 

Ik heb na mijn verhuizing heel slecht bereik, zowel bellen als internet. Doorgaans 0 streepjes en hij wisselt een beetje tussen 4g en "E" of iets van "H" oid. Ik ben van het platte land naar een stad verhuisd, dus vermoed dat het niet aan de locatie ligt. Nu in de trein heb ik volle mep 4 streepjes en 4g+.. Maar in m'n huis dus niet :((

 

Iemand een idee? Ik heb de laatste software op mijn telefoon (Samsung S8) en meerdere keren de tel gereset. Ik las dat een nieuwe simkaart in veel gevallen een oplossing is, maar gezien het feit dat ik op andere plekken wel degelijk bereik heb twijfel ik daaraan.

 

Alvast bedankt voor de reactie!!

 

🙏🏼 

 

icon

Beste antwoord door eric 20 January 2021, 15:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Mobiel signaal een huis inkrijgen kan een uitdaging zijn. Tegenwoordig wordt alles zo energiezuinig mogelijk gemaakt. Daarom heeft de industrie Vowifi uitgevonden. Daarmee kun je binnenshuis op je wifi netwerk ook op je 06 nummer bellen/gebelt worden en smsen. Zelfs al het mobiele signaal laag of afwezig is. Het goede nieuws is dat de Samsung S8 dit ook ondersteund. 

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp#/device/samsung/galaxy-s8-android-oreo/topic/bellen/bellen-via-wifi-vowifi/1