vraag

haperende belverbinding

• 15 februari 2019
  • 4 reacties
  • 129 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Mijn vriendin en ik zijn in het afgelopen half jaar overgestapt van Vodafone en Simyo naar Tele2. Bellen bij Tele2 is voor ons beide op zo goed als iedere locatie (centrum Utrecht) een ramp. Het lijkt alsof de verbinding af en toe wegvalt, daardoor is het lastig om een gesprek te voeren. We hebben beide een iPhone en hebben de klachten zowel wanneer WiFi bellen uit als aan staat. Hebben jullie ideeën om dit probleem te verhelpen?

Vriendelijke groet,
MVos

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wifi bellen (en 4g bellen) is erg afhankelijk van varianten die niet allemaal lekker werkt soms, dat moet je met je provider bespreken om de oorzaak te vinden, soms is de oorzaak ook buiten je controle, zoals bijvoorbeeld wanneer je een callcenter van een bedrijf belt en de verbinding slecht is, zit vaak in hun VoIP systeem en daar kun je niks aan doen.

Je kunt altijd een maandelijks opzegbaar simonly van Tele2 proberen als dat ook kwa prijs gunstig is, why not
Wifi bellen (en 4g bellen) is erg afhankelijk van varianten die niet allemaal lekker werkt soms, dat moet je met je provider bespreken om de oorzaak te vinden, soms is de oorzaak ook buiten je controle, zoals bijvoorbeeld wanneer je een callcenter van een bedrijf belt en de verbinding slecht is, zit vaak in hun VoIP systeem en daar kun je niks aan doen.

Je kunt altijd een maandelijks opzegbaar simonly van Tele2 proberen als dat ook kwa prijs gunstig is, why not

Dank voor je reactie, helaas hebben we beide een 2-jarig abonnement afgesloten...
Reputatie 7
Badge +2
Oh sorry, ik begreep je bericht helemaal verkeerd. Moet misschien eerst wakker worden voor dat ik reacties ga plaatsen.

Je bent al Tele2 klant.

Dan kun je je klant gegevens in jou profiel invullen en een moderator kan het voor je kijken wat er gedaan kan worden.

Als jullie alvast een lijst kunnen bijhouden van tijdstip, locatie en een korte beschrijving van de storing, kunnen ze gelijk aan de slag misschien met kijken wat er aan de hand is.
Reputatie 6
Badge
Hoi mvos,

Welkom op het forum van Tele2.

Ik wil graag een bericht maken voor onze technische dienst, dat ze je even gaan bellen,

Kun je me aangeven wanneer dat het beste uitkomt?

Groet,

Arjan