beantwoord

handmatige controle

• 23 december 2017
  • 2 reacties
  • 116 x bekeken

Heb vanmiddag via belsimpel.nl een abonnement bij Tele2 afgesloten. Kreeg net een mailtje dat er een handmatige controle nodig is en dat het hierdoor nog maximaal een week gaat duren. Ik begrijp dat de belofte dat er morgen morgen bezorgt zal worden niet door jullie is gedaan, maar omdat het process bij jullie vastloopt hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen? Wat houd deze handmatige controle in en of kan er iets gedaan worden om dit sneller te laten verlopen?
Met dank en vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 24 december 2017, 13:20

Leuk dat je (nog?) een abonnement bij ons hebt afgesloten :)

Omdat het logistieke proces verder grotendeels via Belsimpel loopt kun je voor een volledig antwoord het beste bij hun aankloppen. Zij hebben de mogelijkheid om te checken waarom je bent uitverkoren voor een handmatige controle én om dit te versnellen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je er een toestel van meer dan 250 euro bijgekocht op afbetaling? Dan is het misschien iets met bkr registratie. Alles is dicht tot volgende week woensdag en dan draait bv Nederland op halve kracht tot 2 januari.
Reputatie 6
Badge
Leuk dat je (nog?) een abonnement bij ons hebt afgesloten :)

Omdat het logistieke proces verder grotendeels via Belsimpel loopt kun je voor een volledig antwoord het beste bij hun aankloppen. Zij hebben de mogelijkheid om te checken waarom je bent uitverkoren voor een handmatige controle én om dit te versnellen.