beantwoord

Half jaar geen klant meer ---> alsnog dreigfactuur


  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
In december 2017 heb ik een telefoon met abo afgesloten. Het contract heb ik binnen de 14 dagen bedenkttijd ongedaan gemaakt en het toestel retour gestuurd. Vervolgens heb ik in januari een factuur voor een klein bedrag aan gebruikskosten gekregen en betaald.

Nu zeven maanden later krijg ik nogmaals een factuur van tele2. Na een chat met een medewerker van Tele2 werd ik gewezen dat ik alsnog de thuiskopieheffing en bundelkosten dien te betalen en dat ik daarom deze factuur nog kreeg. Dit kan toch niet? De thuis kopie heffing is gebonden aan het toestel dat ik allang niet meer in bezit heb, ik heb de koop namelijk ongedaan gemaakt ? Is dit geldklopperij?

graag uitleg

icon Beste antwoord door Arjan van Tele2 13 augustus 2018, 09:20

Hoi
badr86

Welkom op het forum van Tele2,

Dit gaat inderdaad niet goed, ik heb het probleem doorgespeeld naar onze afdeling finance,om het op te lossen

Fijne dag,

Arjan

Bekijk origineel bericht

1 Reactie

Reputatie 4
Badge
Hoi
badr86

Welkom op het forum van Tele2,

Dit gaat inderdaad niet goed, ik heb het probleem doorgespeeld naar onze afdeling finance,om het op te lossen

Fijne dag,

Arjan

Reageer