beantwoord

Groen groot kopen

Net terug van vakantie in Turkije. Daar helaas geen internet van m'n bundel omdat Turkije niet in de EU zit. Dus bundel groen groot moeten kopen van maar liefst 18!!!!!euro voor 1000MB. Nu Heb ik nog 730MB over. Mijn vraag is........
Kan ik deze over nemen naar m'n gewone bundel? Of Ben ik alles kwijt

icon Beste antwoord door eric 14 september 2018, 15:44

Een buitenland bundel kun je niet omruilen voor een andere bundel. Hij is wel bruikbaar in de andere "groene landen" tot 30 dagen na aanschaf. Je kunt de volgende keer ook de wat kleinere bundels kopen.

Bekijk origineel bericht

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een buitenland bundel kun je niet omruilen voor een andere bundel. Hij is wel bruikbaar in de andere "groene landen" tot 30 dagen na aanschaf. Je kunt de volgende keer ook de wat kleinere bundels kopen.
Zeer slechte service. Weet van te voren niet hoeveel mb's ik nodig heb. Wordt dus mijn abonnement afmaken en dan weer snel terug naar vodafone.....jammer...
Reputatie 7
Badge +4
Daar werkt het precies zo. Je kunt buitenland bundels kopen in verschillende groottes. Je kunt meerdere kleine of 1 goedkopere grote kopen, aan jou de keus. Als je geen bundel koopt kun je ook van internet gebruik maken en betaal je alleen voor de mb's die je gebruikt. Enigste bijzondere is dat bij Voda het land Turkye uit de EU/NL bundel gaat. Dus als je daar vaak komt is dat wel een intressante optie. Alleen kost dat abonnement maandelijks dan weer veel meer dan bij Tele2.
Maar waarom vragen jullie de hoofdprijs voor een paar mb's. Als je hier in nederland bijkoopt kost dat bijna niets.
Kan er bij mij niet in....
En dat vodafone duurder is, is niet waar. Mijn vrouw betaald iets minder en heeft meer mb's dan ik.
Dat is nog zonder die dubbele data omdat we bij ziggo zijn....
Reputatie 7
Badge +4
Tonneke62 schreef:

Dat is dus weer niet waar. Daar zit Turkije gewoon bij je internetbundel. Even je eigen verdiepen voordat je wat zegt....

Dat zeg ik toch? "Enigste bijzondere is dat bij Voda het land Turkye uit de EU/NL bundel gaat. "
Wel lezen voordat je commentaar schrijft.
Reputatie 7
Badge
Tonneke62 schreef:

Dat is dus weer niet waar. Daar zit Turkije gewoon bij je internetbundel. Even je eigen verdiepen voordat je wat zegt....

Gewoon je eigen keuzes maken en uitvissen wat voor jou het voordeligst en het beste is Tonneke. Onopgebruikte bundels omruilen of teruggeven mag bij geen enkele provider. Je kunt voor je naar het buitenland gaat op de website de tarieven bekijken en eventueel een plaatselijke simkaart aanschaffen. Buitenland bundels zijn duur.
Reputatie 6
Badge
Tonneke62 schreef:

...En dat vodafone duurder is, is niet waar. Mijn vrouw betaald iets minder en heeft meer mb's dan ik. Dat is nog zonder die dubbele data omdat we bij ziggo zijn....

Dan ben ik heel benieuwd wat jullie beiden betalen en voor welke reguliere abonnementsbundels. Zit je bij Tele2 nog in een oud tariefplan?

Reageer