vraag

Gratis maand Unlimited werkt niet

• 16 juni 2017
  • 31 reacties
  • 8288 x bekeken

Warin doet het gratis Unlimited 1280 voor vaste klanten het niet

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je moet eerst nog een email krijgen volgens hun informatiepagina. Heb jij die al gehad?

https://www.tele2.nl/1maandunlimited/
Ja al lang
Reputatie 7
Badge +4
Al lang kan niet, info kwam gisteren beschikbaar.
Badge
Hallo Sara,

Natuurlijk willen we iedereen de mogelijkheid bieden om Unlimited Data te proberen. Gisteren waren er nog problemen met het activeren van de bundel, zie ook de melding hierover.

Ik raad je daarom aan dit topic in de gaten te houden en te blijven proberen! We zijn namelijk nog steeds aan het werk dit voor iedereen mogelijk te maken.

Groeten Jurrien
Ik had het e-mail al 4 dagen geleden ontvangen.
Ik heb het elke dag geprobeerd maar krijg telkens de melding dat het niet lukt.

Dinsdag is er een update.
Vandaag 3 uur rijden in de auto achterin :(
Dacht heerlijk Netflix te kunnen kijken.
Badge
Mijn excuses voor het ongemak BlazeStoneZ. Zodra de storing helemaal opgelost is kun je dat op het Forum lezen.
En ondanks dat hoop ik dat je wel een goede reis hebt!

Groetjes Jurrien
Het is dinsdagmiddag 15.34.... maar het werkt nog steeds niet 🙁
Bij mij staat er als ik "unlimited" wil sturens naar 1280 staat er dit kan kosten met zich mee brengen maar het was toch gratis? Als iemand me zou willen helpem of advies geven graag!
Reputatie 7
Badge +4
Dat is de waarschuwing van je Samsung toestel. Normaal kan een sms naar een premium shortcode (b.v. voting) extra geld kosten. Naar 1280 is dat natuurlijk niet zo.
Dat is de waarschuwing van je Samsung toestel. Normaal kan een sms naar een premium shortcode (b.v. voting) extra geld kosten. Naar 1280 is dat natuurlijk niet zo.Dus ik kan zonder kosten gewoon een bericht sturen naar 1280 en bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +4
Ja hoor, aan het versturen van een sms naar 1280 zitten geen kosten. Als je een extra databundel besteld (zonder unlimited abonnement) moet je die natuurlijk wel betalen.
Het is 26 juni. Nog steeds storing met het versturen van de sms naar 1280. @Jurrien van Tele2..hoe lang nog? Tot 29 juni kan je het nog activeren. Wat gaan jullie doen als het voor 29 juni het probleem niet is opgelost?

aanvulling: na 3 pogingen is het gelukt:)...Niet omdat het moet, maar omdat het kan😝
bij mij doet ie t ook niet. en al meerdere keren geprobeerd. ik krijg steeds de melding of ik het later opnieuw wil proberen
Badge
Hallo allemaal,

De meeste problemen moeten inmiddels verholpen zijn. We merken dat er ook klanten zich proberen aan te melden die al een Unlimited Data bundel hebben. Bij hen zal de activatie daarom niet lukken, er kunnen immers geen twee Unlimited Databundels actief zijn.
Jullie behoren hier niet toe toch?

Momenteel kan ik alleen de tip geven om het te blijven proberen en eventueel een eigen topic starten zodat er een moderator kan helpen.

Groetjes Jurrien
Ik probeer al 3 dagen de maand gratis unlimited te activeren. Heb 10x gesmst op verschillende tijden en krijg steeds een foutmelding. Zou het toch leuk vinden als het een keer lukt!!
Heb al 30 keer geprobeerd te sms en naar 1280, maar dat helpt niet.
Het advies om de sim kaart tijdelijk in een andere telefoon te stoppen werkt prima !!!
Ik ben ook al dagen bezig, maar ik blijf de melding krijgen: "Beste klant, we hebben geen juiste sms-code gekregen. Stuur je de goede code? Dan kunnen we je bundel activeren. We houden contact, Tele2".
Hoe nu verder?
Tja...Als trouwe klant van Tele2 met 'n abonnement van 1000 mb had ik dus ook recht op de gratis maand "Unlimited". Naar Tele2 gebeld zo'n 1 1/2 week geleden . Het zou aan het hoofdkantoor gemeld worden dat ik geen mail had ontvangen. Maar....Nu is de periode om & niks ontvangen!! Zo ga je toch niet om met trouwe klanten???
Jammer hoor!!
Gaat Tele2 dit nog oplossen of compenseren???
P.s. de instellingen van mijn telefoon is niks mis mee!!
Reputatie 7
Badge +4
De 1e actieperiode is voorbij. De moderator schreef in een ander topic dat na de vakantie het weer verder gaat.
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/geen-actie-mail-gratis-unlimited-data-aanvraag-per-sms-werkt-niet-65826/index1.html
Beste Eric,

Bedankt voor je reactie.
En ja, dat las ik bij 'n andere topic.
Helaas is mijn zomervakantie dan voorbij.
De periode waarin ik extra gratis data goed had kunnen gebruiken.
Vandaar dat ik Tele2 hierover al ruim op tijd gebeld had.
Reputatie 7
Badge +4
Tja, het blijft een cadeautje.. Als je je eigen abonnement (tijdelijk) upgrade naar unlimited dan heb je het abonnement wel. Dat doe je via mijn.tele2.nl
Tja...Had mijn man vorig jaar als cadeautje een zelfde abonnement gegeven...En hij kreeg nu het cadeautje van Tele2 erbij.
Ach,....
Ik wacht wel af........
Ik heb mijn SIM kaart uit mijn Samsung Galayxy A5 2015 gehaald en in een Microsoft Lumia 550 gedaan en toen de sms met de tekst Unlimited naar 1280 verstuurd. Het resultaat was dat ik binnen 2 seconden de data bundel unlimited kreeg. Ik vind het treurig dat dit de oplossing is en dat er zoveel nonsens verhalen de wereld in gestuurd worden
Badge
In sommige gevallen kon de bundel wel geactiveerd worden wanneer de simkaart in een ander toestel zat, dit werkte echter ook niet voor iedereen.

Het klopt dat de actie na de zomerperiode verder gaat, wel volgens dezelfde voorwaarden als er nu bij horen. Dat betekend onder andere dat de Unlimited Databundel niet te gebruiken is in het buitenland, daar gebruik je de Mb's uit de bundel die in je abonnement zit.

Groeten Jurrien
Wij hebben maarliefst 4 abonnementen lopen bij Tele2. Slechts 1 (ikzelf) heb überhaupt de aanbieding gekregen. De rest bijt op een houtje.
Een gegeven paard mag je natuurlijk niet in de bek kijken maar ik krijg de aanbieding onder het mom van 'u als vaste klant wordt beloond' komt bij de rest van mijn gezin wel zuur over. Alsof zìj geen vaste klant zijn..... Ik kan er in de vakantieperiode mooi gebruik van maken. De rest na de vakantie? Jammer, aangezien we in Nederland op vakantie gaan.
Benieuwd naar de reden waarom dit in fases gebeurt. Voor een bedrijf wat van de daken schreeuwt 'trek het internet helemaal leeg' een gemiste kans!