beantwoord

GPRS Roaming hoge kosten

• 24 maart 2015
  • 3 reacties
  • 260 x bekeken

Geachte heer / mevrouw,

Ik ben terug van vakantie en heb een bedrag van 53 euro op mijn factuur staan voor GPRS Roaming. Wat is dit, het is voor 6mb dus ik snap niet waar het hoge bedrag vandaan komt. Zeker ook omdat ik die dag aan het reizen was.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 30 maart 2015, 16:31

Hoi damieno87,

Dank je wel voor je bericht. De tarieven per land kunnen inderdaad erg verschillen! Ik snap dat je ervan baalt, maar ik raad je in ieder geval aan om de volgende keer dubbel te checken of je data-roaming niet aanstaat. Dan ben je er van verzekerd dat je in ieder geval niet buiten je bundel kan met internet.

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi damieino87,

Ik kan mij voorstellen dat je daar van schrikt! Wanneer je op vakantie gaat, raden wij altijd aan om je data-roaming uit te zetten. Dit kan namelijk voor erg hoge kosten zorgen zonder dat jij het door hebt. Internet in het buitenland kan per Mb heel erg hoog zijn. Ik raad je aan om op onze tarievenpagina te kijken. Daar zie je hoeveel er per Mb wordt berekend. Ik snap dat je van zo'n hoog bedrag baalt, maar ik kan dit helaas niet voor je veranderen. Mocht je nog vragen hebben, laat het mij dan even weten.
Groetjes,
Su Ling
Ik betaal voor 600mb in Thailand net zoveel als 6MB in UAE waarvan ik het me niet kan herinneren dat dit aanstond. Dat is makkelijk verdient voor jullie.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi damieno87,

Dank je wel voor je bericht. De tarieven per land kunnen inderdaad erg verschillen! Ik snap dat je ervan baalt, maar ik raad je in ieder geval aan om de volgende keer dubbel te checken of je data-roaming niet aanstaat. Dan ben je er van verzekerd dat je in ieder geval niet buiten je bundel kan met internet.

Groetjes,
Su Ling