beantwoord

goedkopere aanbieding via consumers united

• 19 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 117 x bekeken

Ik heb net mijn bundel verhoogd naar 5 G binnen mijn lopend abonnement maar kan via consumers united een nog betere aanbieding krijgen voor hetzelfde geld 》》 7 G . Is het mogelijk om dit toch aan te passen?
icon

Beste antwoord door Malamute 19 augustus 2019, 22:36

Helaas niet, op de Tele2 bestelsite kan je nu ook voor die 7GB kiezen maar dat geldt alleen voor nieuwe abonnementen of verlengingen.
Je kan alleen kiezen voor de bundels die beschikbaar waren tijdens het afsluiten van je contract.
Ik heb zelf ook nog een lopend abonnemnet en ik kan ook alleen maar kiezen uit 5GB en daarna 10GB en Unlimited.
Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Helaas niet, op de Tele2 bestelsite kan je nu ook voor die 7GB kiezen maar dat geldt alleen voor nieuwe abonnementen of verlengingen.
Je kan alleen kiezen voor de bundels die beschikbaar waren tijdens het afsluiten van je contract.
Ik heb zelf ook nog een lopend abonnemnet en ik kan ook alleen maar kiezen uit 5GB en daarna 10GB en Unlimited.
Dat is jammer maar ook vreemd. Wat is de reden dat Tele2 dit zo doet? Bestaande klanten/abonnees zijn de basis voor inkomsten. Ik verwacht in deze toch een aanbod van Tele2.
Reputatie 7
Badge +4
Lopende abonnementen kunnen gebruik maken van de bundels en de prijzen die er waren toen het abonnement werd afgesloten. Je kunt omhoog en weer omlaag zelfs binnen je abonnementsperiode! Dat doe je via mijn.tele2.nl Als je gebruik wilt maken van de nieuwe prijzen, bundels en voorwaarden kan dat als je jouw abonnement verlengd. Dat doe je via www.tele2.nl/verlengen.
Dat weet ik ja maar op het moment dat ik
" moest" verlengen was de keuze beperkt voor die prijs. Mijn abonnement loopt nu tot juni 2021 dus daarbinnen kan ik enkel de bundel aanpassen met de daaraan verbonden prijs van Tele2, en dat terwijl nieuwe klanten kunnen profiteren van de aantrekkelijke aanbiedingen die er geregeld voorbij komen, ook van Tele2. Het is blijkbaar niet anders maar ik blijf het vreemd vinden dat Tele 2 het abonnement niet kan aanpassen als dit voor de klant aantrekkelijker en voordeliger is.
Reputatie 7
Badge +4
Als je nu een tweejarig simonly hebt kun je 4 maanden nadat zo'n abonnement is ingegaan ook weer verlengen naar een nieuw type abonnement als je naar een abonnement met toestel gaat!
Tja, maar ik heb geen nieuw toestel nodig omdat ik tevreden ben met mijn huidige. Dit riekt naar het aanzwengelen van consumentisme wat natuurlijk "normaal" is voor een telecom-marketing-bedrijf. Ik wil niet vroomser zijn dan de paus maar ok is ok en als het niet meer doet wat ik er van verwacht zoek ik wellicht iets anders wat bij mij past.
Bedankt voor de info.
Reputatie 7
Badge +4
Bij Tele2 kun je ook elk abonnement in een maandelijkse opzegbare vorm afsluiten. Kost een paar euro meer, maar biedt dan de flexabiliteit die jij wenst om met elke aanbieding mee te kunnen gaan. Maar als je nu een twerjarig abonnement hebt gekozen, dan is dat nu niet te verlengen naar weer een simonly.
Helder, bedankt voor je reacties.

Reageer