goed van start met 4g met een nieuwe iphone 6

• 28 juni 2015
  • 2 reacties
  • 181 x bekeken

Hoi, Ik durf het niet aan. Ik weet namelijk niet hoe ik in mijn tele2 een databundel kan kopen, ik kan niets terugvinden in Mijn tele2. Er is daar weinig in te stellen, eerlijk gezegd niets... daarnaast vraag ik mij af of ik uberhaupt ben aangesloten bij het 4g abonnement (dit is toch 5,= extra per maand??). ik heb namelijk van voor het 4g nog de 3g abonnement (december 2014). Mijn Tele2 06 nummer is 0636323994. p.s. wat zijn de datasnelheden van het 4g? desondanks de transparantie helderheid van Mobiel Providers over openheid van 4g kan ik nergens terugvinden wat de snelheden zijn van 4g bij Tele2. Ik heb nu een heel mooi 06 nummer bij lebara maar dat had beter Lyca kunnen zijn, gezien de uploadsnelheid verhoudingsgewijs de download snelheid geweldig is bij Lyca t.o.v. Lebara (die is ontzettend traaaaag. Ik zie er ook ontzettend tegenop om tele2 te gaan gebruiken want dan moet je per se 10 euro per maand extra gaan betalen om 1gb te krijgen ondanks er op de tele2 4g website staat dat 4g voorlopig niets extra kost.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Ik zal vanavond wel de tele2 simkaart erin rammen. Avonde voelen altijd beter dan ochtende, zeker het nu weekend is. Dan sms ik wel elke maand '1000' naar '1280', dat is tenminste maandelijks...
Reputatie 7
Badge +5
Wacht nog ff met je phone slopen, na een dagje googlen ben je behoorlijk van slag af begrijp ik 🆒

*edit*
link gelegd, nog steeds van slag door vriendin 😞