Als ik het forum napluis vind ik vrijwel direct dat er via het salesnummer 0800-1602 (zie: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/meerdere-abonnementen-op-naam-42606/index1.html) dit wel mogelijk is.
Het lijkt me niet van deze tijd dat het voor een netjes betalende klant het onmogelijk is om een 4e abonnement op 1 adres te krijgen. Kort gezegd: je wordt gestraft omdat je een trouwe klant bent en alles bij 1 provider onderbrengt. Ik hoop via dit forum te vernemen wat jullie toch nog kunnen regelen.
Groetjes Martijn
Beste antwoord door Maris van Tele2
Hoi Lange945,
Is je bestelling niet doorgegaan of heb je nog geen terugkoppeling ontvangen van mobiel.nl?
Wij hebben de regels namelijk gewijzigd en een vierde abonnement zou geen probleem meer moeten opleveren
.
Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht
Is je bestelling niet doorgegaan of heb je nog geen terugkoppeling ontvangen van mobiel.nl?
Wij hebben de regels namelijk gewijzigd en een vierde abonnement zou geen probleem meer moeten opleveren

Groetjes, Maris