beantwoord

Gewenste abonnementwijziging niet mogelijk

• 19 juli 2017
  • 8 reacties
  • 201 x bekeken

Bovenaan de pagina om je abonnement te wijzigen staat:
"Bij Tele2 vinden wij het belangrijk dat jij precies krijgt wat je nodig hebt en daarom kun je iedere maand, gratis en naar eigen inzicht, je bel- of databundels verhogen of verlagen. Dat is nog eens mobiel zonder gedoe"

Nu wil mijn abonnement (contractduur van 2 jaar, tot okt. 2018) wijzigen van
1000 MB / 100 Bel/SMS voor 10 euro per maand
naar
5000 MB / 100 Bel/SMS voor 14 euro per maand

Zoveel gedoe is dat toch niet?
Alleen kan dit dus niet. Kan iemand mij uitleggen waarom?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 20 juli 2017, 10:56

Hoi marc123,

Ik zie dat je al bent geïnformeerd door onze forumtoppers. Het stukje tekst welke je hebt gekopieerd van de website klopt, echter heb je een stukje overgeslagen waar dit wordt aangegeven:

"Kan ik mijn abonnement aanpassen?

Ja, je kunt elke maand de bundels van je abonnement aanpassen. Maar voor Sim Only en abonnementen met telefoon gelden verschillende regels."

Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge
Hoi Marc 123

Je kunt maandelijks je BUNDELS wijzigen. Dit kun je zelf doen in Mijn Tele2
Maar het lopende contract zelf kan tussentijds niet gewijzigd worden, dat kun je pas wijzigen als je kunt verlengen in Juni 2018.
Hoi Marc 123

Je kunt maandelijks je BUNDELS wijzigen. Dit kun je zelf doen in Mijn Tele2
Maar het lopende contract zelf kan tussentijds niet gewijzigd worden, dat kun je pas wijzigen als je kunt verlengen in Juni 2018.

Bedankt voor je reactie! Ik snap het nog niet helemaal...
ik wil inderdaad mijn bundel wijzigen (namelijk meer internet), alleen dat kan dus niet.
Ik zie op deze pagina de tarieven/bundelprijzen staan: https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/

Wanneer ik mijn bundel wil wijzigen missen de opties 3 en 5 (met 100 Bel/SMS en 5 of 10 GB data).
Deze kan ik niet selecteren... heeft dat een bepaalde reden?
Reputatie 7
Badge +4
Jouw tarieven voor abonnement startdatum na 24 feb. 2016 maar voor 3-11-26106 :
https://www.tele2.nl/wp-content/uploads/2016/06/Tarieven-Tele2-mobiel-vanaf-24-februari-2016.pdf
(dus alleen 1,2,4,8,24 GB mogelijk)

Wat wel anders is, de unlimited bundel kun jij kopen voor de prijs van het 8 GB abonnement. (onbeperkt bellen en unlimited data voor 25 euro)
Na oktober 2018 kun je de nieuwe bundels gebruiken. Je kunt ze wel nu al een verlenging doen zodat het direct na afloop van je huidige abonnement ingaat. Dat doe je via www.tele2.nl/verlengen
Jouw tarieven voor abonnement startdatum na 24 feb. 2016 maar voor 3-11-26106 :
https://www.tele2.nl/wp-content/uploads/2016/06/Tarieven-Tele2-mobiel-vanaf-24-februari-2016.pdf

Wat wel anders is, de unlimited bundel kun jij kopen voor de prijs van het 8 GB abonnement. (onbeperkt bellen en unlimited data voor 25 euro)

Okee, duidelijk, hartelijk dank. Jammer dat Tele2 niet de mogelijkheid biedt om over te stappen naar 'nieuwe' bundels/tarieven tijdens de looptijd van het contract.
Reputatie 7
Badge +4
Verleng dan straks met een maandelijks opzegbaar abonnement, dan heb je alle vrijheid. Kost slechts 1 euro per maand meer .
Bedankt voor de tip, ga ik zeker doen. Ik wil geen discussie, maar het blijft erg misleidend van Tele2 (zie ook onderstaande tekst). Klanten lokken door te vertellen dat je altijd de vrijheid hebt om omhoog en omlaag te gaan tijdens je contract, maar ondertussen wel allerlei beperkingen invoeren (nl. je mag niet gebruikmaken van nieuwe bundels). En een goede reden wordt er niet gegeven.

Tele2 website:
[...]
Sim Only
Je kunt altijd je abonnement verlagen en zo vaak als je wilt. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. Een verhoging kan ook vaker per maand: die wijziging gaat meteen in."
Reputatie 4
Badge
Hoi marc123,

Ik zie dat je al bent geïnformeerd door onze forumtoppers. Het stukje tekst welke je hebt gekopieerd van de website klopt, echter heb je een stukje overgeslagen waar dit wordt aangegeven:

Ja, je kunt elke maand de bundels van je abonnement aanpassen. Maar voor Sim Only en abonnementen met telefoon gelden verschillende regels."

Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi marc123,

Ik heb je topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark