beantwoord

Geweigerd door Experian

• 20 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 145 x bekeken

Beste,
Gister heb ik geprobeerd een abonnement af te sluiten bij jullie om vervolgens een mail te krijgen dat ik geweigerd ben op grond van gegevens bij Experian.
Ik weet 100% zeker dat ik geen schulden open heb staan of ooit uberhaupt gehad hebt en na wat rondzoeken kwam ik er achter dat het waarschijnlijk aan mijn adres ligt.
Ik ben onlangs verhuisd naar een nieuwe woning, dus deze fout in registratie van Experian ligt of bij de vorige bewoners of bij een van mijn medebewoners, maar zeker niet bij mij.

Wat kan hier aan gedaan worden om alsnog ZSM het abonnement aan te vragen?
Groetjes,
Roel
icon

Beste antwoord door ditisgeengeschiktenaam 20 oktober 2016, 16:06

Beste Roel,

Je kan bij Experian een schrijven vragen waaruit blijkt dat je onterecht geregistreerd staat. Dit kan alleen via mail/post omdat zij ook een kopie legitimatiebewijs willen hebben, zie www.experian.nl

Als je deze schrijven hebt ontvangen zal je Tele2 moeten aanschrijven/mailen. Als je meer info wilt hebben bel de Tel2 klantenservice en kijk ook ff op deze forum site want der zijn genoeg topics hierover geschreven.

Succes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Beste Roel,

Je kan bij Experian een schrijven vragen waaruit blijkt dat je onterecht geregistreerd staat. Dit kan alleen via mail/post omdat zij ook een kopie legitimatiebewijs willen hebben, zie www.experian.nl

Als je deze schrijven hebt ontvangen zal je Tele2 moeten aanschrijven/mailen. Als je meer info wilt hebben bel de Tel2 klantenservice en kijk ook ff op deze forum site want der zijn genoeg topics hierover geschreven.

Succes