beantwoord

“Gesprek Mislukt”

• 1 april 2018
  • 4 reacties
  • 5018 x bekeken

Ik heb de laatste tijd heel vaak dat als ik bel, m’n telefoon halverwege ophangt. Ik krijg hierbij dan de melding “gesprek mislukt” soms gebeurd dit al na 3minuten. Hoe los ik dit op? En ik heb de sim-kaart plaatsen in een andere telefoon al geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 1 april 2018, 10:39

Hallo

Heb je al eens geprobeerd om het bellen via Volte uit te schakelen op je telefoon?
Dan bel je weer gewoon via 3G . Het kan zijn dat 4G in je regio even te zwak is en storing geeft.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
@Farhadbangz

Welkom op het forum! 🙂

Welke telefoon heb jijzelf? En in welk model telefoon heb jij de simkaart getest? Gebeurt dit alleen als jij naar anderen belt of ook als jij gebelt wordt? Etc etc etc... ietsjes meer details zou misschien kunnen helpen met het oplossen van het probleem.

Ikzelf ben geen held wat betreft mobiele problemen en hetgene wat jij hier aangeeft klinkt mij ook niet echt als een veel voorkomend probleem. Alvast bedankt voor de moeite! 😃
Reputatie 7
Badge
Hallo

Heb je al eens geprobeerd om het bellen via Volte uit te schakelen op je telefoon?
Dan bel je weer gewoon via 3G . Het kan zijn dat 4G in je regio even te zwak is en storing geeft.
Reputatie 7
Badge +4
Voor als het probleem thuis dekking is heeft Tele2 sinds kort een mooie nieuwe techniek, voice over wifi. Dan kun je thuis op je eigen wifi (hoeft niet van Tele2 te zijn) gewoon zonder app je nummer gebruiken voor bellen en sms. Kijk eens op www.tele2.nl/volte naar de toestellen waar dit op mogelijk is.
Zoals gezegd VoLTE uitschakelen, werkt niet altijd even lekker als het bereik niet zo optimaal is.