beantwoord

geld terug na annulering van telefoon

  • 6 March 2021
  • 2 reacties
  • 81 x bekeken

Hallo, zijn er nog steeds IT problemen want ik wacht op me geld rond de €755,00 omdat ik een verkeerde kleur had bestelt. Maar nu wil ik een andere telefoon bestellen bij jullie maar zolang ik mijn geld niet heb kan ik dat niet doen. Dus kan het geld zo snel mogelijk worden over gemaakt? En ik hoorde als ik het op een eigen forum deed dat jullie mij sneller kunnen helpen is dit zo?

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 8 March 2021, 09:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op het forum praat je met andere klanten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Die kunnen je op een lijst zetten zodat de financiële administratie op zoek kan naar jouw betaling.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Nike456,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Wat een mooi toestel had je besteld! Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. De problemen zijn opgelost maar eerder genannuleerde bestellingen moeten nog handmatig verwerkt worden. Ik heb meteen jouw bestelling erbij gezocht en toen jij jouw bestelling plaatste waren de de IT problemen al opgelost! Nog even geduld maar je wordt binnen 14 dagen uitbetaald, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Laat je ons weten wanneer je het bedrag hebt ontvangen?

Mocht je vragen hierover hebben stel ze gerust. Ik ben er voor je!