beantwoord

Geld Terug duurt te lang

• 27 september 2018
  • 3 reacties
  • 329 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
10 september een aanbetaling gedaan van enkele honderden euro's. Deze is door TELE2 zelf geannuleerd! Eerst wordt me verteld dat ik na 2 a 3 dagen het geld terug krijg. Dan hoor ik dat het 2 weken kan duren. Vorige week hoor ik dat het 12 WERK dagen duurt.
Nu, na 13 werkdagen, heb ik nog mijn geld niet terug. Net gebeld en hoor dat er een bericht naar de financiële afdeling gestuurd wordt om het uit te zoeken. Ik vraag of ze me vandaag nog terug kunnen bellen.

NEE, krijg ik te horen. Het duurt 7 (werk?) dagen.
Alles bij elkaar ben ik zodadelijk meer dan een maand mijn geld kwijt door een fout van TELE2!

Lekker hoor! Moet ik eens proberen ook maar één dag te laat te betalen.
Wie kan dit stroperige proces versnellen, want wat hier gebeurd slaat nergens meer op.
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 28 september 2018, 09:48

Hoi JRB

Welkom op het forum van Tele2,

Dit duurt inderdaad te lang,
Ik heb de betreffende afdeling gevraagd om met spoed naar je case te kijken, ik kom hier maandag op terug,

Fijn weekend alvast

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mede klanten kunnen niet in systemen kijken of geld overmaken. Het is dus geen vraag waar we je bij kunnen helpen. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Maar blijkbaar is er al aangegeven wat de uitslag van het onderzoek door de financiele afdeling was. Mocht je het daar niet mee eens zijn dan kun je een klacht indienen via https://www.tele2.nl/klantenservice/klachtenformulier/
Reputatie 6
Badge
Hoi JRB

Welkom op het forum van Tele2,

Dit duurt inderdaad te lang,
Ik heb de betreffende afdeling gevraagd om met spoed naar je case te kijken, ik kom hier maandag op terug,

Fijn weekend alvast

Arjan
Reputatie 6
Badge
Hoi JRB,

Ik heb goed nieuws , het bedrag is vandaag uitbetaald,
je kan het binnen enkele dagen op je rekening zien,

Fijne dag,

Arjan