beantwoord

Geld terug

• 26 januari 2018
  • 6 reacties
  • 461 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Donderdag 25 januari ben ik bij Tele2 in Rotterdam geweest. Met het probleem dat ik al bijna een half jaar geen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement maar wel alles heb betaald (ik dacht voorheen dat het aan mijzelf lag)

uiteindelijk kwam eruit dat het een systeemfout was vanuit Tele2... Zonder besef heb ik niet door gevraagd, dus ook niet of ik mijn geld terug zou krijgen wat ik wel logisch vind aangezien ik nergens gebruik van heb kunnen maken al die maanden + het niet mijn eigen fout is geweest.

Mijn vraag is dus of hier een oplossing voor is. Graag wil ik mijn geld terug.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 29 januari 2018, 09:24

Hoi RHB,

Wat @eric aangeeft klopt. Het toestel binnen je abonnement is een krediet, dit dien je derhalve ook altijd te voldoen. In jouw geval kunnen we daarom alleen een vergoeding geven voor de abonnementskosten.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi RHB,

Vervelend dat er problemen zijn geweest, ik kijk graag met je mee om te kijken wat ik voor je kant doen! Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi RHB,

Bedankt voor je gegevens. Ik kan zien dat je inderdaad door fouten aan onze kant te lang afgesloten bent geweest. Ik heb je daarom uit coulance 40 euro (4 maanden abonnementskosten voor je bel/sms- en databundel) vergoed. Dit bedrag wordt verrekend met je eerstkomende factuur.

Mark
40 euro? Ik betaal geen 10,- per maand dus dat klopt niet.
Reputatie 7
Badge +4
Je krijgt alleen je data en bel minuten terug. Niet je toestel afbetaling.
Reputatie 4
Badge
Hoi RHB,

Wat @eric aangeeft klopt. Het toestel binnen je abonnement is een krediet, dit dien je derhalve ook altijd te voldoen. In jouw geval kunnen we daarom alleen een vergoeding geven voor de abonnementskosten.

Mark
Reputatie 4
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.