beantwoord

Geld nog niet terug van geannuleerde bestelling met aanbetaling

  • 26 January 2021
  • 1 reactie
  • 101 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Op 01/01/2021 heb ik een abonnement verlenging met toestel met order 56325298 afgesloten. Het bedrag van het toestel ad € 533,69 heb ik direct via I-Deal voldaan.

Door de lange aflevering duur bij AMP (tot 12/1/2021) heb ik besteldienst AMP via e-mail laten weten dat het toestel niet meer geleverd hoeft te worden, omdat de levertijd inmiddels ± 12 werkdagen zou zijn. Kreeg direct de annulering bevestigd door AMP met de mededeling dat ik binnen 5 werkdagen een annulering bevestiging van Tele2 zou ontvangen! Zit op 26 januari nog steeds te wachten op e-mail c.q. telefonisch contact hoe e.e.a. wordt opgelost. Hoef inmiddels geen toestel meer, maar wil mijn geld terug.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 27 January 2021, 10:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @MABH,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten! Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! 
Ik neem contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen.

We houden je op de hoogte!