beantwoord

geld nog niet terug na annulering

  • 17 February 2021
  • 5 reacties
  • 287 x bekeken

Hallo, 

Ik heb op 27 januari bevestiging gekregen dat mijn 2 orders zijn geannuleerd. Ik heb op mijn account 2 telefoonnummers staan namelijk. Bij beide had ik een aanbetaling gedaan van €368,-. Samen dus €736,-. Helaas heb ik tot op heden nog steeds mijn geld niet retour. Ik vind het wel erg lang duren. Ik heb eergisteren gebeld met tele 2 en gaf ze aan dat het weer 14 dagen kan gaan duren. Maar ik wil niet nog 14 dagen op mijn geld wachten. Ook had ik op 28 januari een bestelling geplaatst en €560,- aanbetaald. Door jullie toedoen is deze niet goed in het systeem terecht gekomen. Deze order is inmiddels ook al een ruim een week geleden geannuleerd na tig keer bellen. Ik wacht dus eigenlijk in totaal nog op een bedrag van €1296,-. Dit vind ik niet echt normaal. 

 

Ik hoop snel mijn geld te ontvangen op mijn rekening. Ik hoor graag van je @Cas van Tele2 

icon

Beste antwoord door clautje 22 February 2021, 10:14

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @clautje,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annuleringen en aanbetalingen.

Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw geld. Dat is groot bedrag en ik begrijp dat je snel jouw geld terug wilt krijgen! Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit snel wordt opgelost.

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!

 

Hallo, 

Ik moet dus nog even en weekje geduld hebben?

In ieder geval bedankt voor je reactie en voor het feit dat je er achteraan gaat. 

Ik hoop dat we het gehele bedrag snel terug op onze rekening hebben. 

 Mijn vrouw heeft hetzelfde akkefietje, maar het is 1 groot drama. Wij wachten inmiddels sinds 15 januari tot we het geld van de foutieve bestelling retour krijgen.
Meerdere keren aan de bel getrokken, meerdere malen is beloofd dat wij teruggebeld zouden worden door de klantenservice en dat is nooit gebeurd.
Wij hebben besloten dat we met onze contracten gaan overstappen naar een andere provider. Bij mij rijst het vermoeden dat ik de centen niet terug ga zien.Misschien kan @Cas van Tele2 mij ook helpen.

Ik hoop dat het jou beter vergaat!

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hendrivanbeek, maak een eigen draadje aan. Cas ziet dit vermoedelijk niet staan. Hij weet dat hij hiermee bezig is dus gaat hij niet in de tekst kijken tot hij een antwoord heeft voor deze topicstarter.

Succes, dat jullie allen zo snel mogelijk je geld mogen ontvangen. 

Ik heb het geld vanmorgen terug ontvangen op de rekening. Bedankt