beantwoord

Geen verwachte levertijd op site Galaxy S7 Edge

• 7 april 2016
  • 3 reacties
  • 120 x bekeken

Hallo,

Ik sta schijnbaar op de wachtlijst voor de galaxy s7 edge gold. Maar er staat momenteel niet meer op de tele2 website dat er een vertraagde levertijd is van 1 week wat er gisteren nog wel stond. Klopt dit? En betekend dit dat ik het toestel dus snel geleverd zal krijgen?

En dan nog een vraag. Hoe zit het als ik bijvoorbeeld nog 2 weken op het toestel moet wachten want mijn abonnement is wel al 3 april ingegaan?

Mvg

Stefan
icon

Beste antwoord door ditisgeengeschiktenaam 7 april 2016, 11:24

Beste Stefan,
Top dat de levertijd is aangepast van een week naar een aantal dagen. Ik zie op meerdere mobiele providers dat er geen (extreme) levertijden zijn. Dus je kan verwachten dat ht snel wordt geleverd.

Mbt je mobiele contract, ht gaat pas in wanneer je je mobiel hebt ontvangen, tevens je 14dgn bedenktijd. Ht kan wel zo zijn dat je volledige maand moet betalen maar de dagen dat je niet had kunnen bellen/internetten dat je dit via een vergoedingsformulier terug kan vragen. Succes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste Stefan,
Top dat de levertijd is aangepast van een week naar een aantal dagen. Ik zie op meerdere mobiele providers dat er geen (extreme) levertijden zijn. Dus je kan verwachten dat ht snel wordt geleverd.

Mbt je mobiele contract, ht gaat pas in wanneer je je mobiel hebt ontvangen, tevens je 14dgn bedenktijd. Ht kan wel zo zijn dat je volledige maand moet betalen maar de dagen dat je niet had kunnen bellen/internetten dat je dit via een vergoedingsformulier terug kan vragen. Succes
Hopen dan maar dat ik inderdaad snel van het nieuwe toestel kan genieten.
Zie inderdaad dat andere aanbieders het toestel nu wel op voorraad hebben. Dus duimen