beantwoord

Geen vervolginfo na verlenging en aanschaf nieuwe mobiel

  • 18 December 2021
  • 1 reactie
  • 59 x bekeken

Hoi! Gisteren heb ik via de tele2-app mijn contract verlengd, in combinatie met de aanschaf van een nieuwe mobiel. Ik heb echter geen mail ontvangen met een bewijs van de aanschaf van de mobiel en info over levering. Vandaag telefonisch contact opgenomen, waarbij medewerker aangaf dat er een levertijd van 1 tot 2 weken is (dit was mij niet bekend) en dat de factuur met levering van het product meekomt. Ik zou echter nu al graag het een en ander op de mail hebben, wat volgens mij een meer gebruikelijke gang van zaken is. Tussen mijn facturen in de tele2-app kan ik ook niks terugvinden. Meer mensen die hier tegenaan lopen?

 

 

icon

Beste antwoord door Alisha van Tele2 29 December 2021, 15:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 1

Hi Aron! Ik heb je een prive bericht gestuurd. No worries, ik ga je helpen!