beantwoord

geen verbinding met tele2 netwerk

• 3 februari 2015
  • 14 reacties
  • 454 x bekeken

Mijn toestel Huawei ascend p6 heeft vaak geen verbinding met het tele2 netwerk. erg vervelend!!!!! Zowel het bellen als 3g gebruik gaat niet.
We hebben alle instelling op het toestel al geprobeerd. Ook de simkaart in een ander toestel had geen meerwaarde.
toen de simkaart in het andere toestel zat had ik helemaal geen toegang tot het netwerk. wat nu?
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 10 maart 2015, 17:16

Hoi Daisy!

Mijn collega heeft je vandaag geprobeerd te bellen, maar helaas was er geen gehoor. Hij heeft het nu meerdere malen geprobeerd. We willen je graag helpen, maar daarvoor moeten wij je wel kunnen bereiken. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het mij dan weten.

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi DaisyTele2!

Ik ga je helpen! Je geeft aan dat je je sim ook in een ander toestel hebt geprobeerd en dat je toen helemaal geen netwerk had. Heb je de sim wel geprobeerd in een toestel die simlock vrij was? Heb je onze dekkingskaart al bekeken? Ik wil ook graag weten of je op andere plekken in Nederland wel goed bereik hebt. Ik wil je ook vragen om de tips op deze pagina door te nemen.

Laat je het aan mij weten?

Groetjes,
Su Ling
Dag Su Ling

Fijn dat je probeert te helpen. Het toestel dat ik gebruikt heb is simlock vrij. Daar ligt het dus niet aan.
Wij wonen in Limburg. volgens de dekkingskaart een goede dekking van het netwerk. Ook op andere plekken van nederland hebben we deze problemen. De tips op dit forum hebben we ook al geprobeerd.

De problemen doen zich al enige tijd voor. Waardoor ik dus niet kan bellen, gebeld worden en internetten!! Kortom ik heb niks aan mijn telefoon. terwijl ik wel mijn abonnementskosten moet betalen. heb hier ook al vaker met jullie over gebeld. zonder succes. We zijn dus erg ontevreden over Tele2. Bij voorgaande providers hier nog nooit last van gehad.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi DaisyTele2,

Bedankt voor je reactie. Zou je nog een andere simkaart in jouw toestel willen proberen? Ik ben benieuwd of deze dan wel werkt. Maak je ook gebruik van de laatste software op je telefoon? Ik ben ook benieuwd of je wel een verbinding ziet staan boven aan je scherm of staat er 'geen service'. Ik hoor het graag van je, zodat ik je verder kan helpen.

Groetjes,
Su Ling
Dag Su Ling

Misschien dat een nieuwe simkaart wel werkt. Ik hb de software update's al bekeken maar hij geeft aan dat de neest recente er al opstaat. Kun jij misschien aangeven wat de laatste dan is. Dan kan ik dat ook nog ff checken. Verder geeft de telefoon vaak aan geen service of geen internet toegang. Of zie ik in t symbool dat hij wel netwerk heeft bv. 3streepjes maar gebeurt verder niks. geen kiestoon en geen data.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi DaisyTele2,

Als er geen nieuwe update op je telefoon beschikbaar is, dan heb je de laatste versie. Heb je je sim ook al in een ander toestel geprobeerd? Ik hoor graag wat daar de uitkomst van is.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Dag Su Ling

We hebben de nieuwste software op t toestel staan. Ook hebben we mijn sim in een ander toestel gedaan zonder resultaat in dit toetsel bleef de melding geen netwerk beschikbaar. Toestel is simlock vrij. we hebben ook een andere sim in mijn toestel (p6) gedaan. Hier geen problemen. (t-mobile). Nu alles weer terug gebracht in de normale staat. En zoals vanouds gaat t verder.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Daisy!

Ik zou graag je NAW-gegevens en klantnummer willen ontvangen in een privébericht. Ik ga kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Groetjes,
Su Ling
Beste Su Ling.

Wat wordt verstaan onder Naw- gegevens?
Naam Adres Woonplaats
Badge
Zet 4G even uit op je toestel, dat kan onder instellingen -> mobiel netwerk (of iets in die richting, geen Huawei hier helaas), dit zou kunnen helpen.

Daarnaast als je netwerk kwijt bent ga je waarschijnlijk handmatig zoeken via de instellingen en klik je op Tele2 als je dat ziet, het is belangrijk om op automatische selectie te klikken. Dit zorgt ervoor dat je ook na wegvallen van de verbinding z.s.m. weer terugkomt indien het weer beschikbaar is.
Reputatie 4
Badge +5
He Daisy!

Dank je wel voor het sturen van je gegevens. Ik zou ook graag je beschikbaarheid tijdens kantooruren voor volgende week willen ontvangen. Laat je het mij weten?

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Daisy!

Mijn collega heeft je gister geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Hij heeft je voicemail ingesproken. Ik raad je aan deze af te luisteren. Hij zal de belpoging zo snel mogelijk weer herhalen.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Daisy!

Mijn collega heeft je vandaag geprobeerd te bellen, maar helaas geen gehoor. Zou je je beschikbaarheid willen sturen tijdens kantoortijden? Dank je wel!

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Daisy!

Mijn collega heeft je vandaag geprobeerd te bellen, maar helaas was er geen gehoor. Hij heeft het nu meerdere malen geprobeerd. We willen je graag helpen, maar daarvoor moeten wij je wel kunnen bereiken. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het mij dan weten.

Groetjes,
Su Ling