beantwoord

Geen verbinding met tele 2

• 26 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 129 x bekeken

Ik heb sinds vanochtend geen 2g/3g verbinding meer met tele2. Hij geeft wel aan dat de telefoon verbinding heeft met het netwerk van tele2. Maar bellen naar de klantenservice werkt dus ook niet.

- Batterij eruit en erin
- Sim eruit en erin
- Vliegtuig modus aan/uit
- Datanetwerken aan/uit
- Handmatig netwerk geselecteerd
- Automatisch netwerk geselecteerd.

Niets blijkt te werken.

Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Steffen2k7 26 augustus 2015, 13:55

Inmiddels contact gehad via andere telefoon. MIjn betaling was binnengekomen, hiervan vanochtend ook een sms gekregen, waarna de verbinding niet meer werkte.

Blijkbaar is het bij tele2 zo geregeld, dat als je betaald binnen de termijn dat we je afsluiten en ik 2 dagen mag wachten voor ik heraangesloten mag worden want het systeem heeft het nog niet verwerkt. Top service.......:@

Blij dat mijn abo over 3 weken afloopt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge +4
Hoi Steffen,

Fijn dat je inmiddels weer verbinding hebt. Ik vind het vervelend voor je dat dit gebeurd is, inhoudelijk gezien kan ik er weinig over zeggen aangezien ik je gegevens nog niet heb kunnen inzien, aan de andere kant was dit niet gebeurd als de automatische incasso in eerste instantie goed was gegaan. Ik raad dus aan deze in de toekomst niet te storneren.

Groetjes Maurice
Inmiddels contact gehad via andere telefoon. MIjn betaling was binnengekomen, hiervan vanochtend ook een sms gekregen, waarna de verbinding niet meer werkte.

Blijkbaar is het bij tele2 zo geregeld, dat als je betaald binnen de termijn dat we je afsluiten en ik 2 dagen mag wachten voor ik heraangesloten mag worden want het systeem heeft het nog niet verwerkt. Top service.......:@

Blij dat mijn abo over 3 weken afloopt.