beantwoord

geen terugbetaling ontvangen

  • 22 January 2021
  • 4 reacties
  • 154 x bekeken

8Januari een bestelling geplaatst, helaas heeft de Tele2 medewerker de verkeerde bestelling geannuleerd. Het bedrag dat ik heb betaald is ongeveer €325 euro. Ik zou het bedrag binnen 2 weken terug krijgen alleen helaas nog niks ontvangen en het gaat wel om een groot bedrag. Is er iemand die mij kan helpen ? Wil

graag mijn geld terug

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 26 January 2021, 12:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5

Zoals ook al aangegeven in je andere topic:

 

Goedenavond,

Heb je je klantgegevens al aangevuld in je profiel? Zodoende kan een Tele2 medewerker je sneller helpen. Je gegevens pas je aan via: https://forum.tele2.nl/settings/profile.

Een Tele2 medewerker zal je snel van een reactie voorzien. Fijne avond!

Hallo, heb ingevuld wat ik kon invullen maar heb geen abbonement bij Tele2 of klant nummer. 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @KezzKara,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.


Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten! Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier wordt opgepakt! 
Ik neem contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen.

We houden je op de hoogte!

@Cas van Tele2 

 

super bedankt ! Je collega van de klantenservice gaf als tip om in jullie systeem SOM te kijken voor aantekeningen/gegevens die zijn gemaakt.