beantwoord

Geen SMS ontvangen

• 4 februari 2018
  • 5 reacties
  • 248 x bekeken

Hallo,

Sinds een paar dagen ontvang ik bepaalde sms-berichten niet meer. Ik had dit probleem een paar maanden terug ook en ik was niet de enige: (https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/digid-sms-bericht-niet-ontvangen-66177). Na een paar weken is het vervolgens weer opgelost. Nu is het probleem weer terug gekomen.

Digid ontvang ik wel, maar bij andere programma's / websites waar ik ter controle een sms moet krijgen ontvang ik geen sms. Heel vervelend want daardoor kan ik niet inloggen.

Mijn nummer begint met 0637 en daar ligt volgens mij weer het probleem. Zie de afbeelding hieronder van een paar maanden geleden.

icon

Beste antwoord door eric 4 februari 2018, 11:31

Als er meer mensen zijn met een 0637 nummer die sms niet kunnen ontvangen dan zou het weer Teleena kunnen zijn. Zij moeten sms naar geporteerde nummers doorsturen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als er meer mensen zijn met een 0637 nummer die sms niet kunnen ontvangen dan zou het weer Teleena kunnen zijn. Zij moeten sms naar geporteerde nummers doorsturen.
Heb hetzelfde probleem met 2x tele2 nummers die van een andere provider kwamen
Ontvang wel 'normale' sms berichten, maar geen verificatiecodes.

0614********
0642********

😡
Het is volgens mij vanzelf opgelost want het werkt weer bij mij.
Het is volgens mij vanzelf opgelost want het werkt weer bij mij.

Helaas is het probleem weer terug gekomen. Kreeg geen verificatie sms-en binnen. Kan hierdoor niet inloggen of betalingen uitvoeren. Mijn abonnementskosten worden wel iedere maand netjes betaald. Ik hoop dan ook dat het snel wordt opgelost, anders zie ik daar ook geen reden meer voor.
Hier hetzelfde probleem. Een gewone SMS ontvang ik wel, maar de SMS-jes met een 2FA code komen in de afgelopen 24 uur niet binnen. Vorige maand ook al dit probleem. Begint een beetje vervelend te worden... Een structurele oplossing zou welkom zijn Tele2.