Geen/slecht bereik in Dokkum

• 1 december 2019
  • 26 reacties
  • 390 x bekeken

Toon eerste bericht

26 reacties

Reputatie 3
Badge

Het is hommeles met Tele2 en denk idd dat het maken heeft met het samenvoegen van de Tele2 BTS met die van T-Mobile. Veel 4G Tele2 transmitters zitten fysiek op de palen van T-Mobile.  T-Mobile was de 3G fall-back voor Tele2 die alleen een 4G netwerk heeft. Nu Tele2 is overgenomen door T-Mobile worden de netwerken ineen geschoven en dat gaat niet vlekkeloos. 

https://allestoringen.nl/storing/tele2/kaart/

Vriend en ik hebben allebei opeens waardeloos bereik sinds de storing van eind november. Daarvoor werkte zowel mobiel internet als mobiele telefoon helemaal fantastisch. Het is niet dat het af en toe ‘down’ is…. nee, op het Tele2 NL netwerk heb ik gewoon steevast ‘no service’. En het maakt niet uit of ik in Amsterdam , Dokkum of Groningen ben. Dat is het gekke. En dat hebben we getest met meerdere SIMs en telefoons. 

Wat mij tegenstaat is het gebrek aan respons van Tele2. Als het hommeles is en er wordt aan gewerkt dan heb je als het goed is een einddatum en dan kon ik er beter begrip voor op brengen. Nu hebben wij geen idee wat er aan de hand is en waarom onze 4G het opeens niet meer doet (facturering doet het nog wel naar behoren trouwens). Ik zal niet zo snel switchen hoor want ik heb jaren uitstekende service mogen ontvangen van Tele2 maar dit stelt me dan toch een beetje teleur. 

Allereerst mijn excuses voor de late reactie, en nog de allerbeste wensen voor 2020! Wil je mij een privébericht sturen? Dat kan via deze link. Dan kijken we samen naar een oplossing! Ik heb de volgende gegevens nodig van jou:

• Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Groetjes, 

Rox

Reageer