beantwoord

Geen simkaart ontvangen, abonnement wel in


Beste Tele2, ik ben via belsimpel overgestapt naar Tele2 en mijn abonnement is gisteren ingegaan. Ik heb alleen geen simkaart van jullie ontvangen en kan nu dus ook niet de klantenservice bellen. Graag word ik heel snel geholpen.

icon Beste antwoord door Jacco 25 september 2018, 21:50

Hi Niki,

Wat vervelend zeg dat jij je simkaart nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat jij besteld hebt via een re-seller, en daarom is de beste optie denk ik om even contact op te nemen met Belsimpel.

Wanneer heb jij besteld? Want het kan soms tot 5 dagen duren tot je simkaart binnen is gekomen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hi Niki,

Wat vervelend zeg dat jij je simkaart nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat jij besteld hebt via een re-seller, en daarom is de beste optie denk ik om even contact op te nemen met Belsimpel.

Wanneer heb jij besteld? Want het kan soms tot 5 dagen duren tot je simkaart binnen is gekomen.
3 maanden geleden!
Reputatie 4
Badge
Hi Nikidicker,

Aangezien je via Belsimpel besteld hebt, sturen zij je ook een simkaart. Aangezien je deze blijkbaar niet hebt ontvangen raad ik je aan een nieuwe aan te vragen.
Ik kan dit voor je doen, maar dit kun je ook zelf doen via Mijntele2.
Controleer voor de zekerheid wel even of je adresgegevens goed staan.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Nikidicker,

Heb je ondertussen een simkaart ontvangen?

Groetjes,

Hinke