beantwoord

Geen service Tele2

• 3 april 2016
  • 7 reacties
  • 262 x bekeken

Mijn nieuwe simkaart activeert niet. In het beeldscherm van mijn telefoon blijft geen service staan.
icon

Beste antwoord door Koekie 4 april 2016, 18:06

Dank je Trinh, het probleem is ondertussen opgelost door een medewerker via de live Chat.
Wat precies het probleem was weet ik niet, maar de kaart is nu geactiveerd. Dank voor je behulpzaamheid.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Weet iemand wat daar de reden voor kan zijn?

In mijn tele-2 blijft een dubbele boodschap staan: bovenaan: uw activatie is gelukt, het kan 5 minuten duren voor de activatie compleet is, maar in mijn product overzicht blijft staan dat ik mijn sim kaart nog moet activeren.

Het is ondertussen 24 uur geleden dat ik de kaart heb geactiveerd. Heb het vanochtend opnieuw geprobeerd, maar het blijft het zelfde....
Reputatie 7
Badge +4
Als een simkaart is geactiveerd zul je wel je telefoon opnieuw moeten opstarten
Reputatie 5
Badge +3
Hoi koekie,
Heb je de tip van eric geprobeerd? Ik ben benieuwd of dit heeft geholpen!
Ik help je graag verder wanneer je er niet uitkomt.
Groet, Trinh
Opnieuw opstarten geprobeerd. Kaart erin en eruit geprobeerd. Ook in een andere telefoon geprobeerd. Alles helaas tot nu toe zonder succes. Volgens mij hebben we alle activeringsstappen goed doorlopen
Reputatie 5
Badge +3
Jammer dat het niet heeft geholpen!
Zou je mij in een privé bericht je NAW-gegevens kunnen sturen, je klantnummer en je geboortedatum? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op de paarse knop 'bericht'.

Groet, Trinh
Dank je Trinh, het probleem is ondertussen opgelost door een medewerker via de live Chat.
Wat precies het probleem was weet ik niet, maar de kaart is nu geactiveerd. Dank voor je behulpzaamheid.
Reputatie 5
Badge +3
Wat fijn dat het is opgelost!
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh