beantwoord

Geen service - sim kaart activeren? Dat lukt dus niet Tele2

• 11 mei 2016
  • 4 reacties
  • 181 x bekeken

Beste Tele2 klantenservice,

Ik ben net overgestapt van prepaid naar een SIM-only abonnement. Hiervoor heb ik van jullie een nieuw sim kaartje gekregen. Helaas heb ik nu al een week lang geen service (ondanks dat ik pas sinds gister mijn nieuwe sim kaart heb gekregen hadden jullie al een week lang mijn oude kaartje gedeactiveerd, wat zeer fijn was...).
Mijn nieuwe SIM kaart zit op dit moment in mijn oude mobiel maar ook hier heb ik geen service. Via mijn tele2 heb ik geprobeerd deze te activeren maar dat is niet mogelijk (staat dat hij al geactiveerd is). Vervolgens heb ik 2x geprobeerd om mijn sim kaart te activeren met het 3G activatie formulier (aangezien mijn oude mobiel uberhaupt geen 4G heeft, dus leek het mij logisch de kaart voor 3G te activeren). Maar hier krijg ik de melding dat mijn telefoonnummer en/of sim kaart nummer niet herkent worden door Tele2.

Volgens mijn tele2 is mijn abonnement ingegaan en ik zou graag weer kunnen bellen+sms'en en gebruik maken van mijn nieuwe internetbundel...

Neem alstublieft contact op en zoek uit wat hier een oplossing voor is, hier of via mijn email, bellen naar jullie klantenservice lukt niet aangezien ik dus geen service op mijn mobiel heb (desondanks probeert jullie virtuele hulpdesk mij telkens te laten bellen, wat dus niet mogelijk is... heerlijk praktisch).

Met vriendelijke groeten,
Roeland
icon

Beste antwoord door Vorrid 14 mei 2016, 13:06

Beste Trinh bedankt voor je reactie!

Ik was vrij ongeduldig en heb het via de live chat al opgelost. (Handmatig netwerk zoeken welke ik eerst niet in mijn mobiel opties kon vinden, vervolgens connecten met T-mobile netwerk [gsm] --> hierna had ik service en kreeg ik 2 smsjes met configuraties voor mobiel internet)

Excuses voor het niet eerder aangeven dat het opgelost was maar ik kon geen optie vinden om aan te geven op dit forum dat dit probleem al was opgelost.

Nogmaals bedankt en uw collega van de livechat ook!

Roeland
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste Roeland,

Bedankt voor je bericht, dit is helder. Fijn dat je zelf wat opties hebt uitgeprobeerd.

Ik zou graag met je mee willen kijken. Kan je mij in een privébericht je naam, adres, plaats, klantnummer en geboortedatum sturen? Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op bericht. Mocht ik vandaag niks meer van je horen dan ben ik volgende week na Pinksteren weer in de gelegenheid om het voor je uit te zoeken.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Beste Trinh bedankt voor je reactie!

Ik was vrij ongeduldig en heb het via de live chat al opgelost. (Handmatig netwerk zoeken welke ik eerst niet in mijn mobiel opties kon vinden, vervolgens connecten met T-mobile netwerk [gsm] --> hierna had ik service en kreeg ik 2 smsjes met configuraties voor mobiel internet)

Excuses voor het niet eerder aangeven dat het opgelost was maar ik kon geen optie vinden om aan te geven op dit forum dat dit probleem al was opgelost.

Nogmaals bedankt en uw collega van de livechat ook!

Roeland
Ah nu zie ik het, had dus gewoon op mijzelf moeten reageren en op 'beste antwoord' moeten drukken. Sorry.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je reactie en toelichting! Ik ben blij dat het is opgelost.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben weet je ons te vinden.

Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh