beantwoord

Geen service op telefoon

  • 16 January 2021
  • 5 reacties
  • 3342 x bekeken

Ik heb sinds vanochtend geen service meer op mijn telefoon. Alle online mogelijkheden werken niet. Geen internet en geen telefonie. Kan dus ook niet naar de klantenservice bellen. Facturen zijn allemaal betaald.

icon

Beste antwoord door eric 16 January 2021, 10:51

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Ik heb dit sinds gisteravond.. Echt heel slecht. Klantenservice gebeld en kreeg te horen dat je overgezet wordt naar het nieuwe netwerk. Ze weten niet hoe lang dit duurt...

Reputatie 3

Heb je al geprobeerd om je mobiele netwerk handmatig te zoeken. Deze staat altijd op automatisch. Je moet dan kiezen voor het Tele2 netwerk. Ook kan het helpen om je toestel opnieuw op te starten.

Reputatie 7
Badge +12

Het overzetten is 10 seconden.  In worst case is de info die ze door de lucht naar de simkaart niet goed verwerkt. Dan kunnen ze een nieuwe kaart sturen. Die oplossing hebben we al een paar keer op het forum voorbij zien komen.

Sinds gisteravond heb ik ook geen ontvangst meer. Getest op zowel m'n PocoF1 als een iPhone 6.

Waarschijnlijk hetzelfde probleem als hierboven en de 3 andere topics die ik erover zie.

Foutje, bedankt?

De livechat zegt “Het is drukker van verwacht” en stelt voor om te bellen. Ik ga wel ff langs een vriend om vanaf zijn mobiel te bellen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @PepijnJanson@xmabels en @Smitel,


Welkom op de Community. Ik ga jullie meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met de Simkaart? Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!