geen service/netwerk

  • 11 september 2017
  • 3 reacties
  • 375 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
hallo, op 6-9-2017 heb ik bij een van jullie filialen een nieuw simkaart opgehaald omdat ik mijn oude simkaart kwijt was. Helaas heb ik nu geen netwerk. Ik heb op mijn tele2 gekeken of die nog geactiveerd moest worden. Als het goed is is mijn simkaart al geactiveerd, maar toch heb ik nog steeds geen netwerk. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris
omdat ik mijn oude simkaart kwijt was. Helaas heb ik nu geen netwerk.
😎
Badge
Hoi Heda,

Het klink alsof de simkaart activatie in de winkel niet helemaal goed is gegaan, binnen 15 minuten had je simkaart het moeten doen!
Doet je oude simkaart het op dit moment nog, je nieuwe simkaart is dan nog niet geactiveerd.
In de winkel kunnen ze de nieuwe simkaart alsnog voor je activeren.

Doen beide simkaarten het op dit moment niet?
Zou je dan eens handmatig ons netwerken willen op zoeken.

Groetjes, Maris