beantwoord

Geen service na update, Tele2 niet beschikbaar als netwerk

  • 17 October 2020
  • 29 reacties
  • 1480 x bekeken

Sinds eergisteren heb ik geen service meer op mijn mobiel.

Als ik handmatig een netwerk wil selecteren, zie ik er geen Tele2 tussen staan.

Erg vreemd, aangezien Amsterdam goed gedekt is en ik al wel eerder het VoLTE icoon had van de recente update.

Zou graag de klantendienst bellen, maar dat gaat lastig zonder telefoon- of internetbereik en ik heb door verhuizing ook geen andere telefoon waar ik even de simkaart in kan proberen.

icon

Beste antwoord door pipodeclown 18 October 2020, 14:44

Bekijk origineel bericht

29 reacties

Ik heb echt het gevoel alsof ik in een soort prankshow zit ofzo.

Bij de livechat weer gevraagd om een medewerker te spreken en de situatie uitgelegd. Ik werd vervolgens doorverwezen naar een nieuwe chatbot voor het nieuwe netwerk en ik moest daar weer even om een collega vragen.

Maar de nieuwe chatbot verplicht mij dus om te bellen om een medewerker te spreken…

Ik kan toch niet de enige zijn die hier de logica niet van snapt.

Nogmaals teruggegaan naar de oude chat en er word gewoon gezegd ja je moet wel kunnen bellen eigenlijk om het te activeren… Dit is toch te gek voor woorden

Een vriend van me heeft zojuist gebeld met de klantenservice, ze waren heel skeptisch, maar uiteindelijk werd hij toch geholpen toen hij vertelde dat ik in quarantaine zit en dus niet zomaar andermans telefoon kan gebruiken. Ik ben EINDELIJK weer bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +8

Geweldig dat het toch nog gelukt is!

Ja met een computer praten, ik zou er niet aan beginnen.

Hier was je zeker ook geholpen, maar na het weekend ben jij natuurlijk niet de enigste. 

Reputatie 5

Hoi hoi, ik ben er weer heren! Aah top dat je weer helemaal bereikbaar bent. De nieuwe simkaart was toch de oplossing. Fijn dat het uiteindelijk is gelukt om de simkaart te activeren via de klantenservice. En pfoe en wat een gedoe met de chatbots... Klinkt als een slechte prankshow, sorry daarvoor. Ik neem deze feedback mee, we willen natuurlijk blijven ontwikkelen. Thanks voor het delen met ons. Mocht je verder nog ergens tegen aan lopen, je weet ons te vinden op de Community!  

Reageer