beantwoord

Geen service met nieuwe simkaart

• 12 december 2016
  • 8 reacties
  • 191 x bekeken

Beste Tele2,

Ik heb een abbonement bij jullie afgesloten en daarvoor een nieuwe simkaart gekregen. Gister heb ik een berichtje van jullie gekregen dat ik vanaf vandaag 9.00 mijn nieuwe simkaart in gebruik kan nemen. Nu heb ik mijn nieuwe simkaart erin zitten, maar ik heb nog steeds bereik. Ik heb mijn telefoon meerdere keren al aan en uit gedaan, handmatig mijn netwerk gekozen en andere dingen gedaan die ik volgens de toestelhulp op jullie website staat moest doen. In mijntele2 omgeving staat dat mijn simkaart ook al is geactiveerd, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Wat moet ik nu doen, want ik wil gewoon weer kunnen bellen en sms'en.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 14 december 2016, 15:17

Hoi Sandrine,
Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat er een nieuwe simkaart verstuurd is. Als het goed is, heb je die een deze dagen binnen.
Dan moet je hem via je MijnTele2 omgeving activeren.
Dus ik wil je vragen om dit nog even af te wachten.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Bel even met de klantenservice en vraag of de activatie voltooid is
Dat zou ik graag doen maar dat kan niet als ik geen service heb op mijn telefoon
ik heb hetzelfde probleem maar dan met het internet.
ze zeiden ook dat mijn sim kaart om 9 uur geactiveerd zou worden.
maar nu kan ik wel bellen en sms'en maar niet op internet
SandrineDiets de klantenservice kan vanaf elke telefoon gebeld worden hoor. Je kunt ook via de virtuele assistent een medewerker te spreken vragen.
Op dit klanten voor klantenforum reageren de Tele2 medewerkers pas na een paar dagen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sandrine,
Kun je er nu nog steeds geen gebruik van maken?
Als dat het geval is, zou je mij dan een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer
Simkaartnummer

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sandrine,
Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat er een nieuwe simkaart verstuurd is. Als het goed is, heb je die een deze dagen binnen.
Dan moet je hem via je MijnTele2 omgeving activeren.
Dus ik wil je vragen om dit nog even af te wachten.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hi Sandrine,
Ik ben benieuwd of het allemaal gelukt is met je simkaart. :)
Laat je het even weten.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Sandrine,
Ik vermoed dat het allemaal wel gelukt is met je simkaart, anders had je wel een seintje gegeven.
Ik zal daarom je topic sluiten. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, kun je altijd opnieuw een topic aanmaken. 🙂
Groetjes Kiko