beantwoord

Geen service in het Caribisch Gebied

  • 22 July 2022
  • 3 reacties
  • 84 x bekeken

Hooi , Mijn Naam is Valentina Vergara, ik ben nu in het buitenland en heb ik geen service. Ik heb alles gecontroleerd als ik blokkades heb voor het gebruik maken in het buitenland maar alles is goed.
En nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik ben momenteel in het Caribisch Gebied.
 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 27 July 2022, 11:25

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Valentina,

het Caribisch Gebied klinkt heerlijk! 😍

Je wil natuurlijk gewoon een goede verbinding hebben, dus daar help ik je met alle liefde bij. Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik heb je account erbij gepakt en zag een blokkade staan op international roaming. Deze heb ik direct opgeheven. Je zou nu weer verbinding moeten hebben.

Ben je in Aruba? Dan kun je (handmatig) verbinden met het netwerk Setar. In Curacao met Chippie - UTS Setel en Digicel en in Sint Maarten ook met Chippie - UTS Setel.

Check dit artikel voor meer info over verbinding in het buitenland:

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

Groetjes,

Marciano

Hooi, ik nog steeds geen service en ik heb mijn telefoon uit en aan gedaan , maar nog steeds niks. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Valentina,

Ik ben er opnieuw voor je ingedoken en ik zie dat ik gister iets belangrijks ben vergeten! 

In het Caribisch Gebied heb je een Verre Landen Bundel nodig. Selecteer op deze pagina even het land waar je precies zit. Dan zie je alle info over de Verre Landen Bundel die je nodig hebt. Het Nederlands Caribisch Gebied valt in de Roze zone. 

Hier kun je kiezen uit drie Verre Landen Bundels:

  • Small (50MB) - € 10 - SMS 'ROZE S' naar 1280
  • Medium (150MB) - € 20 - SMS 'ROZE M' naar 1280
  • Large (300MB) - € 30 - SMS 'ROZE L' naar 1280

Laat je het me weten als het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer