Geen service in het buitenland đŸ˜©

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik ben voor een langere tijd in het buitenland, op dit moment in midden Amerika. Nu heb ik al weken geen service op mijn telefoon staan, dus ik kan alleen gebruik maken van de wifi. Maar het netwerk werkt dus niet en connect steeds niet met het land.
Ik heb alles al geprobeerd aan en uit zetten, handmatig netwerk selecteren, maar niks helpt. Ik ben in Colombia en Panama geweest in beide landen had ik geen service. Nu ben ik in Costa Rica en daar hetzelfde verhaal. Ik kan jullie dus ook niet bellen...
Graag zou ik zien dat ik wel weer een netwerk krijg, want ik betaal tenslotte wel netjes.

Mvg, Louise
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Controleer alle instellingen van je telefoon met behulp van deze topic:

https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/geen-data-of-netwerk-toegang-volg-deze-tips-om-je-verbinding-te-herstellen-72392

Kijken als je verder komt.
Reputatie 6
Badge
Voor langere tijd in het buitenland? Hoe lang precies tot nog toe? Als je te lang niet in Nederland bent geweest, dan kan Tele2 je nummer blokkeren, omdat je een stabiele link met Nederland moet hebben. Dit om te voorkomen dat abonnementen (nagenoeg) uitsluitend in het buitenland worden gebruikt. Zie helemaal onderaan deze pagina: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/bellen-en-of-smsen-in-het-buitenland/#faq-tele2-vraagt-mij-om-mijn-stabiele-link-met-nederland-aan-te-tonen-waarom-is-dat-en-hoe-doe-ik-dat
Reputatie 2
Badge
Hi Louise, is het niet gelukt met de instellingen? Stuur dan even in een privébericht je adres en geboortedatum dan duik ik er even voor je in!
Omdat Louise een nieuw forumlid is, en misschien nog niet bekend met hoe een privébericht te sturen:
Klik op Privébericht naar Petra
Reputatie 2
Badge
Ik heb tot op heden helaas geen reactie van je mogen ontvangen. Is het inmiddels gelukt?
Reputatie 2
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra