beantwoord

Geen service

  • 16 June 2020
  • 9 reacties
  • 2913 x bekeken

Hallo, ik heb sinds een aantal dagen geen service meer. Dit abonnement heb ik een aantal weken, met daarbij een nieuwe simkaart. Deze simkaart is geactiveerd (als het goed is althans), dus dat moet het probleem niet zijn. Verder staat er niet op de site aangegeven dat er momenteel een storing aanwezig is. Ook heb ik mijn vliegtuigstand aan en uitgezet, mijn toestel aan en uitgezet en de simkaart er opnieuw in gedaan. In geen van alle situaties bood het een oplossing. Heeft iemand een heldere oplossing? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 13 July 2020, 16:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5

Hey @Jen95, ik zie dat je al je eigen topic hebt aangemaakt. Dat is heel goed van je! Zo bewaren we het overzicht. Wij gaan je daar verder helpen! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox

Reputatie 5

Even een update voor de mensen die geholpen hebben in dit topic! Ik heb een onderzoek door de technische dienst opgestart en uiteindelijk heb ik een nieuwe simkaart gestuurd naar @Simon29. Hij is nu weer op en top bereikbaar! :smile:

Groetjes, 

Rox

Reputatie 5

Hey @Simon29, welkom op onze community! Heb je nog iets gehad aan bovenstaande tips van de heren? Ik ben erg benieuwd. Mocht je nog steeds geen bereik hebben, dan gaan we op zoek naar een andere oplossing. Wij staan voor je klaar! :smile:

Groetjes, 

Rox

Hey @Simon29, welkom op onze community! Heb je nog iets gehad aan bovenstaande tips van de heren? Ik ben erg benieuwd. Mocht je nog steeds geen bereik hebben, dan gaan we op zoek naar een andere oplossing. Wij staan voor je klaar! :smile:

Groetjes, 

Rox


Hallo! Nee ik  heb nog steeds geen bereik. Ondertussen heb ik echter wel telefonisch contact gehad met jullie klantenservice. Deze vertelden mij dat het probleem bekend was en dat op een of andere manier mijn telefoonnummer uit het systeem van Tele2 is gehaald. Uw collega had echter geen idee van een tijdsindicatie etc. Is dat ondertussen wel duidelijk want ik zit ondertussen al wel ruim een week zonder data.

 

Groetjes,

Simon

Reputatie 5

Hi @Simon29, tnx voor je reactie. Goed dat er actie is ondernomen vanuit de klantenservice! Ik snap dat je nu meer duidelijkheid erover wilt. Ik ben er om dit voor jou uit te zoeken. Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik jouw bericht heb ontvangen, duik ik gelijk in het systeem om dit na te kijken voor je! Ik hoor het van je. :smile:

Groetjes, 

Rox  

Ik heb ook sinds gisteravond geen service.. erg vervelend! Kan hier wat aan gedaan worden?

Reputatie 7
Badge +12

@Jen95 Open een eigen topic. Nu breek je op iemand anders zijn topic in. Als je sneller geholpen wilt worden kun je ook even de klantenservice bellen, zoals @Simon29  ook gedaan heeft. Heb je al een keer het modem gereset?

Reputatie 5

Goedemiddag,

Welkom op het forum!

Welke telefoon heb je? Als je naar de instellingen gaat van je mobiele netwerk, staat de netwerk selectie dan op “Automatisch”? Daarnaast zou je de SIM kaart in een ander toestel kunnen plaatsen om te zien of het een probleem is met de SIM kaart of met je toestel.

Reputatie 7

Als je je toestel handmatig naar netwerken laat zoeken, welke worden dan gevonden?