beantwoord

Geen service

• 16 februari 2019
  • 1 reactie
  • 110 x bekeken

Net terug uit Oostenrijk. Op heenweg geen bereik (drama). Uiteindelijk gelukt, maar netwerk valt te pas en te onpas weg. Bellen lukt bijna niet.
Terug in Nederland weer geen service. Niets helpt... aan en uitzetten; via simapps wijzigen naar automatisch of naar handmatig... niets. Ik heb overigens een iPhone 8.
Ik ben een zakelijk gebruiker en heb nog nooit z’on onbetrouwbaar netwerk gehad. Ik heb veel spijt van mijn overgang.
Bellen kan trouwens nog steeds niet

Gr Derk
icon

Beste antwoord door Rena Chan 16 februari 2019, 21:59

aangezien je een zakelijke klant bent, kunnen de moderatoren weinig voor je betekenen in dit forum, hier worden alleen maar consumenten producten behandeld.

Maar als simapp op handmatig binnenland niet geholpen heeft, valt er nog twee dingen om te proberen:

Herstellen van netwerk instellingen van je iPhone , hier sluit je een software instelling uit die over het hoofd heb gezien

Simkaart in andere telefoon gebruiken, de iPhones van 2017 (dus 8, 8+ en 😵 zijn bekend om netwerk problemen en specifiek met een rare incompatibiliteit issue onderandere met de Tele2 netwerk, het grootste probleem is door Apple opgelost met een iOS update, maar bij sommige gebruikers hoor je alsnog dat een phone swap problemen random netwerk stabiliteit geholpen heeft.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2
aangezien je een zakelijke klant bent, kunnen de moderatoren weinig voor je betekenen in dit forum, hier worden alleen maar consumenten producten behandeld.

Maar als simapp op handmatig binnenland niet geholpen heeft, valt er nog twee dingen om te proberen:

Herstellen van netwerk instellingen van je iPhone , hier sluit je een software instelling uit die over het hoofd heb gezien

Simkaart in andere telefoon gebruiken, de iPhones van 2017 (dus 8, 8+ en 😵 zijn bekend om netwerk problemen en specifiek met een rare incompatibiliteit issue onderandere met de Tele2 netwerk, het grootste probleem is door Apple opgelost met een iOS update, maar bij sommige gebruikers hoor je alsnog dat een phone swap problemen random netwerk stabiliteit geholpen heeft.