beantwoord

geen service

• 25 februari 2018
  • 7 reacties
  • 282 x bekeken

hi,

Ik ben de komende maanden in FInland op Aland, maar ik heb geen service. Ik heb tussen de landen gekeken die binnen 4g in het buitenland vallen en Aland staat daar zeker tussen. Ik heb alles geprobeerd van wat er geadviseerd wordt op de website, maar ik zit hier nog steeds zonder 4g. Hoe kan dit opgelost worden?

Mvg.
icon

Beste antwoord door eric 25 februari 2018, 18:31

OK. Kijk dan bij het Tele2 sim menu. Bij iOS dat zit bij: Instellingen> Telefoon > SIM Applicaties > Tele2 SIM menu > SIM selectie.
Daaronder kun je automatisch of handmatig en dan binnen-of buitenland kiezen.
Misschien staat dat nu op binnenland. Zet het dan op buitenland of automatisch.
Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is geen 4G roaming in Finland. Wel 3G.
Als je handmatig naar mobiele netwerken zoekt, welke namen zie je dan? En wat gebeurd er als je die selecteert?
okay 3g is ook prima. Ik krijg dit te zien, en als ik een ander kies gebeurd er niets.
Reputatie 7
Badge +4
Bij instellingen, algemeen, netwerk, :Kiezen voor niet automatisch. Dan zal de Iphone alle netwerken tonen welke bereik hebben bij jouw. Zie je dan iets?
Op niet automatisch krijg ik deze te zien, die geven alle bij ook geen service aan.
Reputatie 7
Badge +4
OK. Kijk dan bij het Tele2 sim menu. Bij iOS dat zit bij: Instellingen> Telefoon > SIM Applicaties > Tele2 SIM menu > SIM selectie.
Daaronder kun je automatisch of handmatig en dan binnen-of buitenland kiezen.
Misschien staat dat nu op binnenland. Zet het dan op buitenland of automatisch.
Top!! Ik heb het handmatig op buitenland gezet en nu doet de 3G het.
Thanks alot!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan Marlijn.

Reageer