beantwoord

Geen Service

• 9 december 2017
  • 5 reacties
  • 252 x bekeken

Goeieavond,

Ik heb een toestel abbonoment via Tele2, met een simkaart abbonoment ik ben al bijna aan het einde van deze prachtige contract die ik heb afgesloten bij Tele2, Mijn vraag is dat ik geen Service heb.
Ik snap totaal niet hoe dit kan voorkomen terwijl Tele2 een netwerk aanbied van 4G en dat mijn toestel dit altijd aankan. Ook in het Gebouw of in de Omgevingen waar ik me bevind heeft het altijd gewerkt.

Hoe komt het dat ik Geen Service, Dat weet Ik. Het komt door de IOS update van Apple, en die update's zijn bestemd voor de IPhone 7, en hoger en vooral voor IPhone X Of 8 Is deze SOFTWARE - UPDATE GESCHIKT,
En dat TELE2 Misschien achterloopt met het bijwerken samen met de APPLE Software. En dat het eigenlijk hoort te werken, Vandaag Nieuwe Simkaart Erin Gedaan en Geactiveerd.
icon

Beste antwoord door K v D 10 december 2017, 20:42

Hoi K v D,

Als ik het goed begrijp heb je geen service meer sinds de software update op je iPhone? Werkt het met je nieuwe simkaart ook niet? Ik kijk graag met je mee hoe het kan dat je geen service hebt op dit moment. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark

Idd, komt waarschijnlijk door de IOS update op de Iphone 6s, maar alles werkt dankzij de Nieuwe simkaart.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je een nieuwe simkaart hebt geactiveerd vandaag en die doet het nog niet dan morgen nog eens een keer de telefoon uit en aanzetten. Anders maandag even de klantenservice bellen.
Reputatie 4
Badge
Hoi K v D,

Als ik het goed begrijp heb je geen service meer sinds de software update op je iPhone? Werkt het met je nieuwe simkaart ook niet? Ik kijk graag met je mee hoe het kan dat je geen service hebt op dit moment. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Mark
Hoi K v D,

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Mark

Idd, komt waarschijnlijk door de IOS update op de Iphone 6s, maar alles werkt dankzij de Nieuwe simkaart.
Reputatie 4
Badge
Hoi K v D,

Fijn om te horen dat het nu weer werkt! Kan ik je op dit moment nog ergens anders mee helpen?

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.