beantwoord

geen serivce na activatie nieuwe simkaart

  • 27 mei 2016
  • 4 reacties
  • 244 x bekeken

Hallo,

na activatie van mijn nieuwe simkaart 2 dagen terug, heb ik nog steeds geen service. telefoon meerdere malen opnieuw opgestart en 'automatisch' geselecteerd bij instellingen, aanbieder. Betreft een iphone SE.

ik hoor graag,
vr gr Kim
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 28 mei 2016, 14:17

Hee Kim,
Ik heb even gekeken en ik zie dat je ook telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat er een nieuwe simkaart jouw kant op komt.
Laat je even weten of het gelukt is om te activeren als je hem binnen hebt?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hee Kim,
Ik sluit je topic aangezien ik niks meer van je gehoord heb. Als je toch nog vragen hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. :)
Geniet van je dag!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Kim,
Is het allemaal gelukt met je nieuwe simkaart?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Kim,
Ik heb even gekeken en ik zie dat je ook telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat er een nieuwe simkaart jouw kant op komt.
Laat je even weten of het gelukt is om te activeren als je hem binnen hebt?
Groetjes Kiko
hetzelfde probleem hier!