beantwoord

geen reactie ontvangen.

  • 19 March 2021
  • 10 reacties
  • 108 x bekeken

Geachte Tele2,

Ik heb 2 weken geleden een schriftelijke aanvraag opgestuurd en zou daar binnen 5 werkdagen een reactie ontvangen helaas is dit 2 weken later nog niet het geval. Daardoor kan ik nog geen mobiele abonnement afsluiten wat voor een hoop frustratie zorgt. Ik heb er meerdere malen telefonisch contact over gehad en daar komen ze er ook niet uit. 
 

zou u het kunnen nagaan en hier aub op terug kunnen komen. 
 

alvast bedankt. 
Karima 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 20 March 2021, 00:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dit is een forum waar je met klanten praat. We kunnen kijken of ervaringen uit het verleden je kunnen helpen. Wat was de vraag die je in de brief had gesteld?

Oh hhhh verkeerd geïnterpreteerd dan. 
Ik heb een schriftelijke aanvraag ingediend waarom ik afgewezen wordt voor een mobiele abonnement. En daar geen reactie op gehad. 
 

bedankt voor je reactie.  

Reputatie 7
Badge +12

Ok, tja, dat zijn specifieke klant gegevens waar wij als andere klanten geen toegang tot hebben.

In het algemeen geldt dat ze bij een nieuwe aanvraag kijken naar

  1. De inkomen/lasten toets
  2. Eventuele BKR registraties
  3. Eventuele Preventel registraties

Bij de laatste twee organisaties kun je zelf opvragen wat jouw “status” bij hen is.

Reputatie 7
Badge +8

Heb je dat per post opgestuurd?

Volgens mij beantwoorden ze post niet erg snel. 

Heb deze punten idd al gecheckt en zijn niet van toepassing op mij situatie. Vandaar mijn verontwaardiging.. 

 

maar Eric heeft u een tip waar ik anders hier voor terecht kan? En weet je of er ook een forum is waar Tele2 medewerkers op zitten en reageren zoals bij telfort en volgens mij KPN. 

Hoi Theo,

klopt per post. En dat moest ook van de klantenservice per post gefrankeerd en al. 

Reputatie 7
Badge +8

Okay, vaak lees ik hier dat iemand een dringende mail heeft gestuurd naar tele2 en dan wacht tot sint juttemis op een antwoord.

Maar het probleem is dat ze geen openbaar mailadres gebruiken.

Maar schriftelijk op verzoek moet wel goed komen.

Als je nog lang moet wachten , kom er dan regelmatig hier op terug.

Dan wil er misschien wel een moderator een kortere route zoeken om je te helpen. 

Doe ik ! Bedankt voor je reactie en je tip Theo!!

Reputatie 7
Badge +8

Ik ben ook maar een gewone klant als elk ander. Maar ik ben via dit forum ook al eens op een voortreffelijke snelle manier geholpen. Ik zie wel dat de moderators het vaak erg druk hebben.

Misschien zijn het er te weinig, en jammer genoeg meestal niet aanwezig tijdens het weekend, maar dat gaat natuurlijk over geld! 

Soms kan iemand voordeel hebben van een snelle tip.

 

Reputatie 7

Kreeg je geen reden van de weigering? Gebruikte je tijdens de aanvraag wel een geldig Nederlandse IBAN en Nederlandse ID kaart of paspoort? Daarnaast neem ik aan dat je minimaal 18 jaar bent? Indien je ook een toestel probeerde te bestellen en gekozen hebt er een lening voor af te sluiten, dan is vaak dat de reden. Probeer het toestel in één keer te betalen zonder er een lening voor af te sluiten, dan lukt bestellen vaak wel.