beantwoord

Geen ontvangst van SMS-berichten

Vandaag overgestapt van T-Mobile naar Tele2. Alles lijkt prima te werken, behalve het ontvangen van sms-berichten.
Op het forum staan al verschillende topics over dit onderwerp, maar een oplossing heb ik er niet tussen gevonden. Ook de oplossing van Brian T, (vliegtuigstand aan en uit, telefoon uit en aan, netwerkprovider wissen) heeft niet de oplossing gebracht.
Mijn nummer begint met 061861xxxx (oorspronkelijk nummer van T-Mobile)
Iemand enig idee wat voor mij de oplossing zou kunnen zijn?

icon Beste antwoord door hoes0031 13 november 2017, 17:31

Het probleem heeft zich een dag later vanzelf opgelost. Maandag zou mijn nummer omgezet worden en dat is ook volgens mij gebeurd. Maar dinsdag 7-11 kreeg ik een sms van jullie dat het nummer was omgezet. Vreemd, maar toen werkte alles naar behoren.
Sorry dat ik daarna geen reactie heb gegeven.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
Als je nog een andere tmobile klant kent, laat hen dan een klacht indienen dat ze jou geen sms kunnen sturen.
Alle smsjes komen namelijk eerst naar tmobile en worden dan doorgestuurd ivm portering door hen.
Wat wel zou moeten werken bij bovenstaande theorie is dat als jij jezelf een sms stuurt ( of vanaf een ander Tele2 nummer) de sms wel aankomt.
dank voor je antwoord Eric, maar een sms naar mijzelf sturen werkt niet. Tenminste hij komt niet aan
Reputatie 4
Badge +4
Probeer eens een andere telefoon. Of zet je toestel nog eens volledig uit en aan. Wat voor toestel gebruik je?
Goedemorgen Eric,

Andere telefoon met mijn sim-kaart geeft zelfde probleem en toestel uit en aan, lost het probleem ook niet op.
Ik heb een Samsung A5 (2017)
Reputatie 4
Badge +5
Dan zul je het toch in de hoek van Tele2 moeten zoeken.
Reputatie 2
Badge
Hoi hoes0031,

Wat vreemd dat alleen het ontvangen van SMS berichten niet werkt na je overstap! Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens? Dan kijk ik met je mee!

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 2
Badge
Hoi hoes0031,

Ik heb helaas nog niets van je gehoord. Als je wilt dat ik je help dan kijk ik graag met je mee. Wil je me dan je gegevens sturen uit mijn vorige reactie?

Mark
Het probleem heeft zich een dag later vanzelf opgelost. Maandag zou mijn nummer omgezet worden en dat is ook volgens mij gebeurd. Maar dinsdag 7-11 kreeg ik een sms van jullie dat het nummer was omgezet. Vreemd, maar toen werkte alles naar behoren.
Sorry dat ik daarna geen reactie heb gegeven.
Reputatie 2
Badge
Hoi hoes0031,

Geen probleem, fijn om te horen dat het is opgelost 🙂!

Ik sluit je nu topic, mocht je nog een vraag hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark