vraag

geen ontvangst op bungalowpark Rietweg 84, 8219 pv lelystad

• 14 juni 2020
  • 6 reacties
  • 129 x bekeken

Geen ontvangst mobiel op postcode 8219 PV . Het is een bungalowpark op de rietweg 84. En niet alleen bij Tele2 maar ook verschillende andere aanbieders. Iemand een idee?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Tele2 en T-Mobile voegen hun netwerken samen en bereiden de antennes voor op 5G. Door werkzaamheden kan de dienst tijdelijk minder zijn. Als er meerdere providers zijn uitgevallen, dan is er misschien in de buurt weer een antenne in de brand gestoken? https://www.politie.nl/nieuws/2020/april/14/11---politie-onderzoekt-zendmastbranden.html​​​​​​ 

Ja hoor, aan dit antwoord heb ik dus niks. Heeft niks te maken met 5G en het schijnt dat alleen KPN daar ontvangst heeft, en ook alleen maar internet via KPN.

Reputatie 7
Badge +1

Als je het antwoord al weet, hoef je het niet te vragen.

Het was niet helemaal duidelijk of je op die locatie SINDS KORT geen verbinding meer hebt met Tele2 of dat je opmerkt dat daar voorheen eigenlijk ook geen verbinding was met Tele2.

Maargoed, als ik naar dat gebied kijk, dan staan de antennes van T-Mobile en Vodafone het dichtste bij en KPN verder weg: 

Bedankt voor de informatie,

Even wat meer informatie van mijn kant. Een kennis van ons heeft daar al 2 jaar een huisje en deze zat bij vodaphone en had geen bereik. Overgestapt naar kpn en dat ging iets beter maar op de telefoon maar 1 streepje bereik. Mijn dochter heeft nu ook een huisje daar en daar zijn wij nu aan het verhuizen en heeft ook vodaphone en heeft het zelfde probleem. Mijn vrouw en ik zitten bij tele2 en hebben helemaal geen bereik daar. Navraag bij de buren hebben het zelfde resultaat bij verschillende providers. Iemand die ook kwam helpen met verhuizen werd gebeld door zijn werk (had storing dienst) maar was dus niet bereikbaar via tele2, maar bij vertrek van het park had hij 4 gemiste oproepen. 

Ik hoop dat tele2 aan dit probleem wat gaat doen want we betalen er wel voor om bereikbaar te zijn. Het is echt een drama daar.

Dat kaartje wat je mee stuurde van de omgeving, daar wil ik wel meer van weten.

Wil je de url plaatsen?

Reputatie 7
Badge +1

https://antennekaart.nl/kaart/lte?lat=52.42712885&lng=5.37094116&zoom=10&providers=kpn,t-mobile,tele2,vodafone

TNX

Reageer