beantwoord

Geen of heel traag 4g internet op iphone x

• 17 maart 2018
  • 7 reacties
  • 2225 x bekeken

Ik heb sinds de jaarwisseling al last van een slechte internetverbinding op mijn iphone x. Soms heb ik helemaal geen internet (overigens soms ook geen ander bereik) en op andere momenten heb ik alleen heel traag, meestal 3g internet. Ik heb een hard reset geprobeerd, maar dat leverde niets op.

Wat kan hieraan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 18 maart 2018, 13:20

Ik heb inmiddels een privéberichtje ontvangen. Bedankt!

Omdat ik graag alle inhoudelijke informatie, tips en vragen gerelateerd aan deze bug in dit topic wil houden zet ik op deze een slotje.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Misschien kun je hier even kijken:
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/iphone-8-heeft-nauwelijks-4g-bereik-69090/index2.html#post426736
Misschien kun je hier even kijken:
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/iphone-8-heeft-nauwelijks-4g-bereik-69090/index2.html#post426736

Die had ik al gevonden inderdaad, thanks. Maar goed, daar wordt dus ook geen oplossing aangedragen.
Reputatie 7
Badge +2
Er loopt nog een onderzoek door Apple en Tele2, stuur dan een bericht naar @Frenk van Tele2 met de gegevens die gevraagd wordt.
Reputatie 6
Badge +1
Meestal wordt men uitgenodigd om nadere gegevens de verzenden aan een moderator. Als een user alleen nog gaat communiceren met een toevallig aanwezige moderator is het hek van dam en ondergraaft dat de functie van een forum.
Reputatie 7
Badge +2
Ik quote even de bericht van Frenk...

Ondanks dat we inmiddels meer weten over de storing hebben we nog te weinig zicht op de omvang en de impact van dit probleem onder onze klanten. Ik zou iedereen die dit leest en dit nog niet gedaan heeft contact met ons op te nemen om dit te melden.

Dat kan ook door mij een privébericht te sturen. Vermeld graag ook de volgende informatie:

- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Is die uitnodiging genoeg? Of moet Frenk nog een formeel kaartje sturen naar alle klanten met een iPhone 8/X?
Reputatie 7
Badge +4

Is die uitnodiging genoeg? Of moet Frenk nog een formeel kaartje sturen naar alle klanten met een iPhone 8/X?

Was een heldere uitnodiging hoor Rena! Die persoonlijke gegevens wil je niet in een openbaar topic zien. En een forum kan voor meer zaken worden ingezet dan een "publieke functie" Er zijn zat topics die voor andere verborgen zijn. Denk aan alle test topics en het goldmember deel.

Het bijzondere van de Iphone 8 is dat het blijkbaar niet in elk toestel optreed. En dan is het voor trouble shooting heel makkelijk om te bekijken wat de gemeenschappelijke factor is. Locatie gebonden?/productiedatum/hardware versie etc.. Wat maakt een Iphone 8 weer anders dan een 7 of een X.. ? "only Apple would know".. Maar dit soort meta data helpt daar wel bij.
Reputatie 6
Badge
Ik heb inmiddels een privéberichtje ontvangen. Bedankt!

Omdat ik graag alle inhoudelijke informatie, tips en vragen gerelateerd aan deze bug in dit topic wil houden zet ik op deze een slotje.