beantwoord

geen of enkel h of h+ internet in zuid spanje

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Bij toestelinstellingen van mijn Samsung s8+ kan ik alleen kiezen uit Android 7 of 8 instellingen.
Maar er staat Android 9 op mijn toestel.
Wellicht hierdoor verkeerde instellingen?

icon Beste antwoord door Raaf12 26 mei 2019, 00:42

Dat komt omdat Tele2 geen roaming overeenkomst heeft met een provider in Spanje om via een 4G netwerk verkeer uit te wisselen.

Bekijk origineel bericht

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Dat komt omdat Tele2 geen roaming overeenkomst heeft met een provider in Spanje om via een 4G netwerk verkeer uit te wisselen.
Reputatie 7
Badge +4
H is 3g en H+ is hsdpa (snel 3g). 4G is enkel in Tele2 landen zoals zweden en kroatie te gebruiken.
Tot zover begrijp ik dat,maar het internet is erg onstabiel.
Het blijft constant switchen tussen h en h+,totdat na een tijdje internet uitvalt.
Zelfs als ik een mobiele hotspot aanmaak valt het inter net na een paar seconden volledig weg..
Enkel na opnieuw opstarten telefoon werkt alles weer.
Reputatie 7
Badge +2
Kun je een andere provider kiezen? Via instellingen, verbindingen, mobiele netwerken, netwert providers.

Dan kun je proberen om andere providers te gebruiken
Ik kan 1 andere provider kiezen,maar ook dan blijft uitval en alles swichen......
Reputatie 7
Badge +4
Als je maar zo weinig dekking hebt in Spanje, dan zit je helaas in een gebied waar de lokale providers geen dekking bieden. We zijn erg verwent in Nederland met 4 goede mobiele netwerken. In het buitenland is dat echt heel anders!

Reageer