vraag

Geen nieuwe simkaart ontvangen

• 4 juli 2020
  • 5 reacties
  • 175 x bekeken

Volgende week start mijn nieuwe abonnement. Wanneer ontvang ik de nieuwe sim kaart? Toestel is al binnen sinds maart.

Ester

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Is het een verlenging? Dan verandert de simkaart niet.

Ha Eric. Het is een nieuw toestel met behoud van nummer. Ook weer bij Tele2. 

Ik probeerde in te loggen via mijn Tele2 maar daar kunnen ze mijn gegevens niet vinden...

Reputatie 7
Badge +1

Behoud van nummer? Neem je je nummer mee vanaf een andere provider of zat het nummer al bij Tele2? Als het al bij Tele2 zat, dan is het dus een verlenging en krijg je geen nieuwe simkaart. Als het goed is heb je dan ook gekozen voor een verlenging en niet een ‘nieuw’ (dus 2e) abonnement besteld. Als je het nummer meeneemt vanaf een andere provider, bel dan even de klantenservice om te vragen naar de simkaart en je probleem met Mijn Tele2.

Reputatie 4
Badge

Hey @essie40,

Welkom op de Community! Bedankt voor je uitleg en je reactie.
Laten we gauw kijken naar jouw bestelling en jouw simkaart.
Ben je inmiddels al geholpen? Zo niet, dan zoek ik het meteen voor je uit!
Wat @pipodeclown vraagt ben ik ook benieuwd naar. Ben je een nieuwe klant of is het een verlenging?
@eric zijn reactie is juist. Bij een verlenging krijg je geen nieuwe simkaart, die heb je dan al! 

Wil je dat ik meekijk met jouw bestelling, geen probleem!
Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen heb ik jouw gegevens nodig.
Dan check ik dit voor jou en kijk ik ook meteen of ik jouw Mijn Tele2 kan fixen!

Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

• Naam
  • Adres
  • jouw 06-nummer
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Geen nieuwe simkaart.. is niet nodig..alles blijft hetzelfde alleen je abo veranderd 

Reageer