beantwoord

Geen netwerk Samsung Galaxy S7 Gold 32 GB

• 29 maart 2016
  • 5 reacties
  • 2294 x bekeken

Ik heb vandaag d.d. 29 maart 2016 mijn toestel, de Samsung Galaxy S7 Edge Gold 32 GB ontvangen.
Ik heb de simkaart in de telefoon gedaan, maar ik heb geen netwerk, ik kan niet uitgaand bellen.

Ik heb op 28 maart 2016 om 09:35 een sms van Tele2Mobiel ontvangen met de volgende boodschap:
Beste klant, we hebben je nummerovername gepland op 11-04-2016 tussen 09:00 en 11:00 uur.
We houden contact. Tele2.

Wanneer ik mijn toestel aanzet zie ik de melding:
" Niet aangemeld bij netwerk ".

Heb ik geen netwerk , omdat ik heb gekozen voor nummerbehoud ?
icon

Beste antwoord door eric 29 maart 2016, 18:53

Inderdaad. Nadat je de aanvraag bij Tele2 had gedaan voor nummerbehoud is er "overleg" geweest met je oude provider. Die rekenen vaak een maand opzegtermijn, en daar rolt dan een bevestigings dag uit die dan per sms wordt gecommuniceerd.
Tot de nummerovername heb je gewoon het abonnement van je oude provider in gebruik. Pas na dat moment start je abonnement bij Tele2 zodat je ook geen dubbele kosten hebt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad. Nadat je de aanvraag bij Tele2 had gedaan voor nummerbehoud is er "overleg" geweest met je oude provider. Die rekenen vaak een maand opzegtermijn, en daar rolt dan een bevestigings dag uit die dan per sms wordt gecommuniceerd.
Tot de nummerovername heb je gewoon het abonnement van je oude provider in gebruik. Pas na dat moment start je abonnement bij Tele2 zodat je ook geen dubbele kosten hebt.
Reputatie 6
Badge +1
Dat hij niet kan bellen met die nieuwe simcard is wel vreemd. Er zit op elke simcard een nummer gekoppeld.
#Samsungboy
Je oude simcard in het nieuwe toestel doen, evt op maat maken. Pas na de portering (WACHTEN OP DE SMS) de nieuwe simcard in de phone plaatsen.
Momenteel wordt er nog geen telefoonnummer gekoppeld aan de SIM tot het moment van portering bij Tele2.
Reputatie 4
Badge +3
Beste samsungboy,

Leuk dat je ook bij de Tele2 familie komt 🙂 Eric was de eerste die een antwoord gaf en zo werkt het inderdaad ook. Even geduld dus nog totdat je de Tele2 simkaart kunt gebruiken!

Is het voor jou ook duidelijk nu?

Groetjes,
Rick
Reputatie 6
Badge +1
Momenteel wordt er nog geen telefoonnummer gekoppeld aan de SIM tot het moment van portering bij Tele2.

Dank voor de aanvulling. Dat was mij niet bekend. Een 'slapende' simcard 🙂