Geen netwerk na update nieuw 4g netwerk

  • 17 January 2021
  • 2 reacties
  • 114 x bekeken

mensen begin aub niet aan tele2 ze komen hun afspraken niet na. 

Ik ben vorige week vrijdag plots afgesloten geen bereik niks meer krijg ik savonds een mailjte omdat ze zouden over gaan naar een nieuw netwerk en omdat ze mijn telefoon niet konden bereiken terwijl die gewoon aan stond  konden ze mijn huidige sim niet overzetten naar het nieuwe netwerk dus ineens.heb ik geen nummer meer en ben ik niet te bereiken wat vanwege mijn werk.heel erg vervelend is nu beloven ze dat ze die zelfde dag mijn nieuwe sim kaart zouden opsturen daar zou ik een bevesteging mail van ontvangen nu zijn we 8 dagen veder nog steeds geen mail en geen sim kaart dus ik kan nu nog steeds niks en ben niet bereikbaar nadat ik 3 keer contact heb proberen te krijgen wat dan uiteindelijk eindelijk is gelukt krijg ik het slape andwoordt dat post nl waarschijnlijk vertraagd is ze schuiven het meteen af terwijl de helen sim.kaart nog niet eens is opgestuurd nadat ik aan gaf dat ze het niet moeten afschuiven waren ze niet bereid om even.te onderzoeken warom of waar het mis is gegaan en ipv dat ze even proberen te kijken warom die niet is verzonden of proberen even contact op te leggen met iemand die daar over gaat in het bedriif krijg ik te horen dat het ze spijt maar ze konden.niks doen IKWEENIET ER IS TOG EEN MAGAZIJN DIE SPULLEN OPSTUURT KLEINE MOEITE OM EVEN CONTACT TE LEGGEN EN VRAGEN HOE HET MET DIE VERZENDING ZIT . Ipv daarvan blijven ze liever op hun luie reet zitten en sluiten zo snel mogelijk de chat af dus ik betaal voor een abb en ik ben.nu nog.steeds niet bereikbaar 8 dagen veder terwijl ze op hun site aangeven 3tot5 dagen klopt.niks van 

MENSEN DENK.NA.VOORDAT JE HIER EEN.ABB NEEMT ZE HEBBEN KEIHARD  AAN.JE 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Los van de spelfouten helpt het wel om wat hoofdletters in de tekst te gebruiken aan het begin van elke zin. Dat maakt het een stuk beter leesbaar en zullen lezers het serieuzer nemen.

Hoe weet je zo zeker dat de simkaart niet is verstuurd? Wanneer heb je voor het laatst de klantenservice gesproken? Als de simkaart niet aankomt, dan kunnen ze uiteraard een nieuwe sturen. Bij Tele2 liggen simkaarten niet in een magazijn, maar goed. Vervelend is het wel en het beste is om opnieuw even contact op te nemen en desnoods een nieuwe simkaart te laten komen. Hier op het forum zijn na het weekend weer Tele2 moderators actief.

Oohh spelfouten heeellll belangrijk man ben je der zo een ja 

Heb gistere nog contact.gehad  en ze helpen niet 

Bij tele2 liggen simkaarten niet in een magazijn boeit mij dat waar die dingen liggen ze zouden die.zelfde dag versturen 3tot 5 dagen en nu nog steeds niks en warom ik weet dat die niet is verzonden is omdat er geen  bevesteging mail is gestuurd