beantwoord

Geen netwerk in buitenland

  • 29 May 2021
  • 8 reacties
  • 4377 x bekeken

Hey Tele2 ik heb geen netwerk in het buitenland, ik heb alles geprobeerd wat andere mensen op het forum aangaven en hij doet het alsnog niet! Probeer je eens voor te stellen dat je probeert te navigeren of geld over moet maken en je verbinding doet het niet. Waardeloos!!! 

icon

Beste antwoord door theocoppes 30 May 2021, 10:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Dat is heel vervelend.

Heb je al een nieuwe simkaart aangevraagd? 

Reputatie 7
Badge +12

Heb je eerder wel verbinding in het buitenland gehad? Of heb je een nieuw contract waarbij de eerste 2 maanden roaming is geblokkeerd.

Heb je eerder wel verbinding in het buitenland gehad? Of heb je een nieuw contract waarbij de eerste 2 maanden roaming is geblokkeerd.

Heb alleen SMS gehad met welkom in het buitenland. De volgende dag had ik geen service meer. En nee heb al meer dan 2 jaar deze abbo. 

Reputatie 7
Badge +12

Als je een welkom sms heb gehad was er inderdaad contact met een netwerk. Doe eens handmatig zoeken naar netwerken bij instellingen/mobiel netwerk?

Als je een welkom sms heb gehad was er inderdaad contact met een netwerk. Doe eens handmatig zoeken naar netwerken bij instellingen/mobiel netwerk?

Menneer dat heb ik al geprobeerd. Letterlijk elk truukje in het boekje heeft niets opgeleverd behalve een hoop gezeik. 

Reputatie 7
Badge +12

Tja, dan zul je de klantenservice moeten contacten. Via telefoon of de chatbot. Type bij dat laatste ' medewerker spreken'.

Reputatie 7
Badge +8

Bij dat truckjes uit het boekje, staat daar ook bij een nieuwe simkaart aanvragen?

Dit kun je via mijn tele2, het kost je niets.

Hulp voor het activeren kan telefonisch of via een moderator hier even hulp vragen. 

Telefonisch is altijd sneller! 

020-7544444 of 1200 via het tele2 mobiele net. 

Zet hier eens neer welke Handy je gebruikt.

Dan kan iemand je misschien gerichter helpen met de instellingen.

Roaming toegestaan? 

Is jouw probleem in Duitsland of België?

Altijd op hetzelfde adres of tijdens een reis? 

Reputatie 7

Welk land ben je? En als je in Mijn Tele2 kijkt dan staat er niet (om wat voor reden dan ook) super veel verbruik waardoor je inactief bent gezet ofzo? Heb je ook geen netwerkdekking in grotere plaatsen?