beantwoord

geen netwerk denemarken

  • 30 mei 2016
  • 3 reacties
  • 175 x bekeken

geachte tele2 forum

waarom krijg ik mijn simkaart niet geregitreerd op een network in denemarken
als ik in duidsland ben of in belgie kan ik wel gewoon op het network daar

ik heb op mijn telefoon vol bereik alleen staat er alleen naadoproepen
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 30 mei 2016, 15:30

Hoi Rmeinster,
Heel goed dat je even naar het forum bent gekomen.
Sinds wanneer ben je klant bij ons? Ben je recent klant geworden en heb je nog geen 2 facturen betaald? Dan kan het kloppen dat je geen service hebt. Uit bescherming kun je de eerste twee maanden niet bellen, smsen en internetten in het buitenland.
Ben je al langer dan 2 maanden klant? Zou je dan eens willen kijken of je simkaart op automatische simselectie staat?
Want als hij daarop staat moet het in principe wel gewoon werken.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Rmeinster,
Heel goed dat je even naar het forum bent gekomen.
Sinds wanneer ben je klant bij ons? Ben je recent klant geworden en heb je nog geen 2 facturen betaald? Dan kan het kloppen dat je geen service hebt. Uit bescherming kun je de eerste twee maanden niet bellen, smsen en internetten in het buitenland.
Ben je al langer dan 2 maanden klant? Zou je dan eens willen kijken of je simkaart op automatische simselectie staat?
Want als hij daarop staat moet het in principe wel gewoon werken.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Rmeinster,
Ik heb helaas niks meer van je gehoord.
Ben je er nog uitgekomen? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Rmeinster,
Ik sluit je topic omdat ik niks meer van je gehoord heb. Als je toch nog een vraag hebt over je verbinding, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. :)
Groetjes Kiko